مدیریت بحران آب به دور از مسائل سیاسی و احساسی باشد

استاندار اصفهان گفت: بحران آب حساسیت‌هایی را ایجاد کرده که لازم است این مسایل را به دور از مسایل سیاسی و منیت‌ها و تنها درجهت رضای خداوند و جلوگیری از تخریب یک تمدن مدیریت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی شامگاه سه‌شنبه در نشست اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان حضور اعضای سابق و کنونی شورای شهر در کنار یکدیگر را نشانه دلسوزی آنان برای نظام دانست و اظهار کرد: اگر امروز در اصفهان نقاط مثبت و منفی را شاهد هستیم، نتیجه اقدامات همه ما در سال‌هایی است که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و در خصوص مشکلات شهر همچون ترافیک کسی نمی‌تواند خود را مبرا بداند.

وی کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه مردم اصفهان را مسائل مربوط به آب دانست و افزود: بحران آب حساسیت‌هایی را ایجاد کرده که لازم است این مسایل را به دور از مسایل سیاسی و منیت‌ها و تنها درجهت رضای خداوند و جلوگیری از تخریب یک تمدن مدیریت کنیم.

استاندار اصفهان پرهیز از احساسی عمل کردن درخصوص مسئله آب را ضروری دانست و تصریح کرد: تمام تلاشم را بنا بر انتظار مردم استان درخصوص آب به‌کار گرفته‌ام و در این هفته چند مرتبه به تهران رفته‌ام.

وی با بیان اینکه ستاد احیای زاینده‌رود باید ۱۵ سال پیش تشکیل می‌شد، ادامه داد: برای حل بحران آب به سراغ هرکسی که احساس می‌کردم می‌تواند کمک کند رفته‌ام و از ظرفیت‌های استان برای آن استفاده کرده‌ام.

رضایی با اشاره به اینکه درخصوص مسئله آب هماهنگی بین نمایندگان مردم اصفهان در مجلس حاصل شده، افزود: آقایان عابدی، فولادگر و موسوی لارگانی به عنوان نماینده نمایندگان مجلس در مسئله آب ورود پیدا کرده‌اند و داریم از طریق ایشان موضوعات مربوطه را پیش می‌بریم.

وی با تاکید بر اینکه برای حل بحران آب، نیازمند تعامل تمام اقشار با استان‌های مجاور هستیم، خاطرنشان کرد: مردم اصفهان بسیار فهیم‌تر از آن هستند که به‌خاطر اظهار نظر برخی درخصوص امدادرسانی به مناطق سیل‌زده، از میدان بیرون بروند

استاندار اصفهان با بیان اینکه شوراها باید در مرحله خرد جمعی تنها به شهرها بسنده نکنند، ادامه داد: ایجاد ایر لاین با بیس(پایه) اصفهان به‌صورت شرکت سهامی عام می‌تواند دو تا سه هزار اشتغال ایجاد می‌کند

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال به تنگ نظری‌ها و محدودیت‌ها دچار شده، تاکید کرد: باید دست در دست هم دهیم تا بار دیگر آهنگ رشد اصفهان را که در سال‌های اخیر کاهش یافته، بهبود دهیم.

کد خبر 374596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.