تحریم‌ها فرصتی برای تقویت اقتصاد ملی

خوانسار- امام جمعه خوانسار گفت: اتحاد ملت ایران در دنیا بی‌نظیر است، اما باید قدرتمندتر از گذشته باشیم و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، حجت‌الاسلام رسول خواجه‌کریمی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: برترین و جلیل‌ترین اعمال، اخلاص عمل است و اعمال انسان نیز به شرط اخلاص عمل مورد قبول خداوند قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خداوند توفیق بندگی به انسان برای زندگی در کره زمین را عنایت کرده است، گفت: مدیری در جامعه اسلامی موفق است که قوه عقل و درک در حوزه عمل را داشته باشد.

امام جمعه خوانسار با بیان اینکه وقوع سیل اخیر خسارت‌های زیادی را برای بعضی از استان‌ها به همراه داشته است و جبران آن نیازمند کمک دولت و مردم است، افزود: بخش عظیمی از منابع کشاورزی کشور در خوزستان بود که به صورت کامل زیر آب رفت.

وی با بیان اینکه ملت ایران در امدادرسانی به سیل‌زدگان از لحاظ مالی و معنوی از خودگذشتگی کردند و اکنون نیز امدادرسانی در این مناطق ادامه دارد، اظهار کرد:  موکب حضرت زینب(س) خوانسار در کمک به سیل زدگان خوزستان ، فعال‌ترین موکب کشور شناخته شده است، کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان خوانسار قابل تحسین است.

خواجه کریمی گفت: بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج خوانسار و طلبه‌ها به صورت جهادی در بخش عمرانی در این مناطق سیل‌زده، جهادگونه وارد میدان عمل شدند.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی از استان‌های مختلف کشور و به تبع شهرستان خوانسار به سیل‌زدگان، حس همبستگی و همدلی را در کشور احیا کرد، خاطرنشان کرد: تحریم‌های اقتصادی خوداتکایی و خودکفایی به همراه دارد.

امام جمعه خوانسار با بیان اینکه ملت حزب الله ایران ۳۹ سال مورد تحریم آمریکا بوده است و از تحریم‌ها هراسی ندارند، افزود: ملتی یک دست و هماهنگ مانند ملت ایران در دنیا وجود ندارد و باید قدرتمندتر از گذشته باشیم و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم تا آمریکا را شکست دهیم.

کد خبر 374591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.