۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
خستگی دلیل خوبی برای باخت نیست

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: همه چی خوب بود مشکل بدنی نداشتیم، هرهفته تعدادی بازیکن عوض می شوند و با کاری که منصوریان می کند، خستگی دلیل خوبی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا محمدرضا حسینی بعد از باخت مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  فکر می کنم نتیجه برای ما خوب نبود اما تمام تلاشمان را کردیم، بیشتر بازی در اختیار ما بود و گل زود هنگامی که دریافت کردیم کمی اذیتمان کرد.
وی افزود: تیم سایپا هم تیمی است که بیشتر تمرکزش روی دفاع ضد حمله است و بعد از زدن گل اول شرایط به دل خواه آن ها پیش رفت. از موقعیت هایمان استفاده نکردیم اما آنها از موقعیت هایشان استفاده کردند و فکر میکنم یک پنالتی برای ما گرفته نشد ولی درکل به تیم سایپا تبریک می گوییم.
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه بازی ها فشرده است اما دلیل نمی شود که ما نتیجه نگیریم، خاطر نشان کرد: همه چیز خوب بود مشکل بدنی نداشتیم، هرهفته تعدادی بازیکن عوض می شوند و با کاری که منصوریان می کند، خستگی دلیل خوبی نیست اما به نظر من امروز روز خوب ما نبود و موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد، تیم سایپاهم از دوموقعیتش استفاده کرد و به پیروزی رسید.
حسینی در خصوص بازی آینده ذوب آهن تصریح کرد: جمعه با پارس جم بازی داریم بعد از آن هم باید در یک بازی مهم مقابل تیم عراقی به میدان برویم که در هردو بازی باید تمرکز داشته باشیم و این باخت را فراموش کنیم. فکر میکنم بازی با تیم عراقی خیلی مهم است که امیدوارم با دعای مردم به بهترین نتیجه دست یابیم.

کد خبر 374589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.