باعث افتخار است که در ذوب آهن حضور داشته باشم

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن درخصوص ادامه بازی در باشگاه ذوب آهن در فصل آینده گفت: هنوز زود است برای تصمیم گیری اما باعث افتخار من است که با ذوب آهن به توافق برسم ومن در این باشگاه حضور داشته باشم.

به گزارش خبرنگار ایمنا هادی محمدی بعد از شکست مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمی شود گفت تیم خسته بود ما بازی هایی که انجام میدادیم همیشه به گونه ای برنامه ریزی شده که خستگی در بدنمان نباشد. اوایل بازی گل خوردیم و تلاش زیادی کردیم که جبران کنیم ولی متاسفانه توپ هایمان وارد دروازه نشد و پنالتی برای ما نگرفتند.
وی با بیان اینکه ذوب آهن همیشه ذوب آهن است و ثبات مدیریتی دارد تصریح کرد: سعید آذری همیشه حواسش به این تیم بوده؛ ذوب آهن سیستمی دارد که  هرکسی وارد تیم می شود زود با تیم همراه می شود و این بخاطر مدیریت قوی است. 
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن افزود: نیم فصل اول خوب نبودیم اما از وقتی که منصوریان به تیم آمده شادابی و نظم وارد تیم کرده و بدنسازی خوبی که در نیم فصل دوم داشتیم باعث شد نتایج خوبی در لیگ و جام باشگاه های آسیا بگیریم.
محمدی در خصوص داوری بازی خاطر نشان کرد: من نمی توانم در رابطه با داوری نظری بدهم ولی صحنه پنالتی و گلی که دریافت کردیم روی رشید خطا شده بود، ما خیلی بیشتر از این ها در نیم فصل اول از داوری ضربه خوردیم و عادت کردیم که به کارشناس ها می سپاریم.
وی با اشاره به اینکه امسال سال آخری است که با ذوب آهن قرارداد دارم تاکید کرد: من در ذوب آهن دیده شدم و با احترام  به باشگاه قبلیم داماش، من در ذوب آهن شکوفا شده ام.
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: دوسال است که در ذوب آهن قهرمان جام حذفی شدیم، در لیگ مقام های دوم و سوم را بدست آوردیم بهترین بازی ها را در این تیم انجام دادم؛ دوسال  سربازی رفتم و یک سال  در تراکتور بودم و بعد از مصدومیتم دوباره برگشتم تا آنجایی که می توانستم برای تیم بازی کردم.
محمدی با اشاره به اینکه زود است بخواهم برای آینده تصمیم بگیریم اظهار کرد: باید مدیرعامل، مربی و چیز های دیگر را مورد بررسی قرار بدهم تا ببینیم نتیجه چه می شود. باعث افتخار من است که با ذوب آهن به توافق برسیم ومن در این باشگاه حضور داشته باشم.

کد خبر 374580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.