۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
بازی حساسی مقابل عراق داریم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما تمام تمرکزمان را روی بازی آینده گذاشته ایم و این بازی را فراموش می کنیم زیرا دوبازی حساس مخصوصا با عراق داریم که آینده فوتبال امسال ما در آن گره خورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا قاسم حدادی فر بعد از شکست مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر نکنم خستگی دلیل این باخت باشد، تیم خوبی هستیم و چند بازیکن آماده داریم. بازی را بد شروع کردیم قافلگیر شدیم، برای گل زدن خیلی تلاش کردیم اما آن ها متمرکز در دفاع بودند و وقت کشی می کردند که در نهایت روی یک غفلت دیگر گل دوم را هم دریافت کردیم.
وی افزود: یک بازی حساس در جم داریم و یک بازی حساس تر در عراق که آینده تیم را مشخص می کند، امیدواریم سال خوبی را پشت سر بگذاریم.
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه ما نیم فصل دوم خوبی را شروع کردیم، تصریح کرد: فوتبال است، اینجور اتفاق ها پیش می آید که قشنگی آن هم به همین چیز ها است. ما تمام تمرکزمان را روی بازی آینده گذاشته ایم و این بازی را فراموش می کنیم زیرا دوبازی حساس مخصوصا با عراق داریم که آینده فوتبال امسال ما در آن گره خورده است.
حدادی فر در خصوص درگیری که در بازی با بازیکن جوان سایپا داشت خاطر نشان کرد: از اینجا خواستم که عذر خواهی کنم، یک صحنه ای پیش آمد، دعوا شد و من فرصتی نداشتم که بلند شوم پایم را به آن حالت گرفتم که درگیری بیشتر نشود، منظور خاصی نداشتم ازآقای رضاوند بازیکن خوب سایپا عذر خواهی می کنم امیدوارم که به دل نگرفته باشند.

کد خبر 374578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.