به دایی تبریک می گوییم/ از بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ضمن تبریک به دایی به خاطر پیروزی دربازی گفت: در بازی عقب افتادیم و تلاش کردیم که به بازی برگردیم اما درکل از عملکرد بازیکنانم راضی بودم.

به گزارش ایمنا، علیرضا منصوریان پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل سایپا کرج در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری، اظهار کرد:تشکر میکنم از هواداران که به ورزشگاه آمدند و تیم را حمایت کردند.به دایی به خاطر پیروزیش تبریک می گویم. در بازی عقب افتادیم و تلاش کردیم که به بازی برگردیم و درکل از عملکرد بازیکنانم  راضی بودم.

 منصوریان گفت: خیلی از مواقع مالک زمین بودیم اما  سایپا می دانست که در زمین چه چیزی می خواهد و این باخت  تلنگر خوبی بود تا در کربلا بازی را واگذار نکنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه ریسیک زیادی را برای بازی کردن  قاسم حدادی فر انجام می دهیم، افزود: حدادی فر شاه مهره ما در میانه زمین است اما چون نتیجه این دیدار برایمان خیلی مهم بود از او استفاده کردیم.

وی با اشاره به اینکه برای قاسم حدادی فر شدن به یک دهه تلاش نیاز است، ادامه داد: بازیکنان جوان تیم می توانند در کنار قاسم حدادی فر مکمل باشند و باید بدانند برای ساختن افرادی مثل محرم نویدکیا و حدادی فر نیاز به دو دهه فعالیت است؛ جوان سازی تیم ها در برخی موارد تاوان هایی دارد که ما در تلاش هستیم تا در آینده همانند قاسم حدادی فر بسازیم.

منصوریان با اشاره به استقبال کم تماشاگران از این مسابقه گفت: یک زمانی من با تیم نفت به اصفهان آمدم و تمام سکوهای ورزشگاه پر مشد اما برایم سوال است که چرا در این چند هفته ای که در اصفهان هستم این اتفاق نمی افتد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت اقتصادی باید سرویس های کارخانه در نقاط مختلف شهر برای اعزام به فولادشهر گذاشته شود ادامه داد: می توانیم در نقاط مختلف چندین دستگاه اتوبوس بگذاریم تا هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

وی در پایان در رابطه با داوری بازی، گفت: اعصابم را از سر راه نیاوردم که درمورد داوری صحبت کنم!

کد خبر 374566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.