استقبال کم هواداران از بازی ذوب آهن و سایپا

دو تیم ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران به مصاف یک دیگر رفتند که تنها ۵۰۰ هوادار از نزدیک این دیدار را تماشا می کرد.

در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۷ تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفته‌اند که حواشی آن به شرح زیر است:

* تعداد هواداران این دیدار کمتر از پانصد نفر است

* قبل از شروع این دیدار تعدادی از کارگران ذوب‌آهن کنار زمین حاضر شدند و بازیکنان ذوب‌آهن با تقدیم گل از زحمات آن‌ها تشکر کردند.

*سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن که اکثرا از جایگاه خبرنگاران در کنار اصحاب رسانه بازی‌های ذوب‌آهن را به تماشا می‌نشست ، این بار در جایگاه تماشاچیان و در کنار هواداران بازی را تماشا می‌کرد.

* اکثر عکاسان برای ثبت صحنه‌های حساس این دیدار در پشت دروازه سایپا مستقرشده بودند.

* پیش از شروع دیدار علیرضا منصوریان و دایی باهم عکس یادگاری گرفتند.

* منصور یزدی زاده مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن به همراه دکتر کامران نماینده مجلس، در کنار اصغر برشان، احمد جمشیدیان، جواد محمدی، پیمان صداقت نیا که اعضا هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن هستند، از جایگاه ویژه به تماشای این دیدار پرداختند.

*در انتهای دیدار و در وقت های اضافه قاسم حدادی فر با آرش رضاوند بازیکن شماره هفت سایپا درگیری لفظی پیدا کرد که منجر به دریافت کارت توسط حدادی فر شد.

کد خبر 374562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.