باید از فرصت تحریم ها در جهت رونق تولید و اشتغال استفاده کنیم

استاندار اصفهان اظهار کرد: تحریم ها و حوادث طبیعی فرصت است و باید از این فرصت ها در جهت رونق تولید و اشتغال بیشتر استفاده کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه مجمع نمایندگان استان در شهرستان فلاورجان، اظهار کرد: لازم است برای بررسی دقیق مشکلات و مسائل فلاورجان میزی در استانداری تشکیل شود و با همکاری معاونین و مدیران مربوطه نسبت به رفع مشکلات با قیمانده از این جلسه تصمیم گیری گردد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی برای طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید احصا گردد، اظهار کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مرتفع خواهد شد و برخی نیز برای پیگیری بیشتر مسئولان کشوری منعکس می شود.

رضایی با بیان اینکه با همت، هماهنگی و همدلی بسیاری از مسائل و مشکلات حل و فصل خواهد شد، افزود: باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را در جهت اشتغال و رونق تولید داشته باشیم.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه در واگذاری زمین به واحدهای تولیدی؛ صنعتی و دیگر بخش ها توجه لازم صورت گیرد، افزود: باید در راستای اختصاص تسهیلات بانکی برای آبیاری قطره ای تلاش شود تا از کشت غرقابی جلوگیری به عمل آید.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات مزمن شده است و باید همت و اراده لازم در جهت رفع این مشکلات وجود داشته باشد، افزود: با توجه به تحریم های موجود باید انتظارات خود را معقول کنیم تا بتوانیم به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در شرایط موجود نیز می توان با قوت و قدرت کار کرد، افزود: تحریم ها و حوادث طبیعی فرصت است و باید از این فرصت ها در جهت رونق تولید و اشتغال بیشتر استفاده کرد؛ چرا که این هنر مدیریت است.

وی به مشکلات شهرستان فلاورجان اشاره کرد و افزود: نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی؛ امام جمعه و فرماندار باید مسائل محلی را حل و فصل نمایند.

رضایی خواستار توجه ویژه مدیران استان نسبت به رفع مشکلات شهرستان فلاورجان در ابعاد مختلف شد و افزود: باید مسائل با برنامه ریزی و زمانبندی لازم پیگیری و گزارش مربوطه ارائه شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: عزم همه مدیران باید کار و تلاش و خدمت به مردم باشد که در این راستا خداوند متعال نیز خداوند نیز کمک خواهد کرد.

کد خبر 374553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.