گوش هایم در است و دروازه!

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: تصمیم گرفتم نسبت به صحبت‌هایی که در مورد من شده است، هیچ جهت گیری نداشته باشم و یک گوشم در باشد و گوش دیگرم دروازه!

حمید بیغم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با هدف‌گذاری خود در تیم فوتسال گیتی پسند، اظهار کرد: گیتی پسند برند بزرگی است؛ در گیتی پسند به مدت سه سال فعالیت داشته‌ام، اولین هدف‌گذاری در گیتی پسند قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران  است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهدافش جوان‌گرایی در تیم گیتی پسند است، خاطرنشان کرد: برخلاف اکثر مربیان که به ‌صورت نمادین سمت جوان‌گرایی می‌روند، قصد دارم با استفاده از جوانان کیفیت گیتی پسند را افزایش دهم. مربی جوانی را به اعضا کادر فنی تزریق کرده‌ایم که سابقه بازی در اکثر تیم‌های اصفهان را در کارنامه دارد.

بازیکنان لیستم می تواند بازیکن هر تیمی باشد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با نحوه جذب بازیکن در تیم‌های مختلف و رد شایعه اینکه تمرکز گیتی پسند  بر جذب مهره‌های کلیدی مس سونگون است، گفت: به عنوان مربی زمانی که با یک تیم قرارداد می‌بندم، باید لیست بازیکنان مورد نیازم را به باشگاه بدهم. بازیکنان مورد نظرم ممکن است بازیکن هر تیمی باشد.

بیغم ادامه داد: نحوه قرارداد بستن با بازیکنان مشخص است و باشگاه به صورت مستقیم با بازیکنان آزاد وارد مذاکره می‌شود. اگر یک فوتسالیست با یک باشگاه خاص قرارداد داشته باشد، باید با باشگاه آن بازیکن صحبت کرد.

وی در پاسخ به این سوال که گیتی پسند در دو فصل‌ گذشته به خاطر حاشیه‌های موجود در گیتی پسند،  نتوانسته جام قهرمانی را به دست بیاورد و آیا او می‌تواند این حواشی را کنترل کند؟ افزود: وجود هرگونه حاشیه در بین بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه را رد می‌کنم. زمانی که وارد گیتی پسند شدم هیچ حاشیه‌ای در این تیم ندیدم. تصمیم گرفتم نسبت به صحبت‌هایی که در مورد من شده است، هیچ جهت گیری نداشته باشم و یک گوشم در باشد و گوش دیگرم دروازه!

سرمربی گیتی پسند با تاکید بر این موضوع که اصفهان قطب دوم ورزش ایران است، خاطرنشان کرد: من اینجا هستم تا به پیشرفت فوتسال اصفهان کمک کنم و مطمئناً در راه رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم. وقتی صحبت از ورزش کشور می‌شود حتماً بعد از تهران نام اصفهان به میان می‌آید و تمام تلاشم را برای کمک به ورزش اصفهان انجام می‌دهم.

کد خبر 374536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.