طرح جامع شهرهای لنجان در شورای شهر مصوب نشده است

رییس شورای اسلامی شهرستان لنجان گفت: طرح جامع برخی شهرهای لنجان بدون مصوبه شورای شهر و تنها با تایید راه و شهرسازی به شورای عالی معماری ارسال شده است.

مصطفی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تبریک روز شوراها اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین نکته از جمله خدمت به مردم با روحیه بسیجی، عمل به وظایف قانونی، تفاهم و دوری از مناقشات سیاسی، نظارت و همکاری با شهرداران و دهیاران، توجه به مختصات شهر اسلامی و مبارزه با فساد و رشوه‌خواری در شهرداری‌ها را از شوراهای اسلامی شهرها خواسته‌اند.

وی در خصوص مشکلات شهرستان لنجان گفت: در این شهرستان با وجود صنایع عظیم موضوع اشتغال جوانان با موانع بسیاری مواجه است.

رییس شورای اسلامی شهرستان لنجان با بیان اینکه تا کنون سهم عوارض آلایندگی شهرستان کاهش بی رحمانه‌ای داشته است افزود: حوزه محیط زیست شهرستان با مشکلات جدی از جمله آلودگی آب، هوا و صدا روبه‌روست همچنین حقابه کشاورزان این منطقه تامین نشده است.

وی در خصوص رفع موانع سرمایه‌گذاری گفت: با این که امسال به نام رونق تولید نامگذاری شده است اما بانک‌ها در تخصیص اعتبارات و تسهیلات به مردم و سرمایه گذاران همکاری لازم را ندارند، همچنین لازم است دستگاه‌های متولی در خصوص صدور اسناد مالکیت شهروندان تلاش‌های بیشتری داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهرستان لنجان در انتقاد به طرح جامع شهری اظهار کرد: مگر نباید طرح جامع شهری در شوراها مطرح و مصوب شود این در حالی است که طرح جامع برخی شهرها مانند زرین‌شهر و چند شهر دیگر بدون طرح در شورا تنها با تایید راه و شهرسازی به شورای عالی معماری رفته است.

کد خبر 374530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.