هیچکدام از انواع نان افزایش قیمت نداشته است

رییس اتاق اصناف استان اصفهان با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمتی برای نان اعلام و تصویب نشده است گفت: با واحدهای متخلف که به صورت خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کنند برخورد می شود.

رسول جهانگیری در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با رد هرگونه افزایش قیمت برای انواع نان در استان اصفهان اظهار کرد: سال گذشته دولت افزایشی ۱۰ درصدی را ابلاغ کرد که اعمال شد.

وی تصریح کرد: البته با توجه به افزایش قیمت تمام شده نان که ناشی از بالا رفتن هزینه کارگر، آب، برق و مارد دیگر است افزایش قیمت برای نان حق طبیعی نانوایان است اما افزایش قیمتی در نان نداشته‌ایم.

رییس اتاق اصناف استان اصفهان خاطرنشان کرد: هرگونه تصمیم‌گیری برای قیمت‌ نان در سطح کشوری و با تصویب دولت انجام می گیرد.

جهانگیری یادآور شد: تاکنون بسیاری از نانواهای شهرستان‌های استان به قیمت نان اعتراض دارند و حتی بعضی از آن‌ها دست به اعتصاب زده‌اند اما در اصفهان مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم.

وی درباره افزایش خودسرانه قیمت نان توسط برخی از نانوایان نیز گفت: این افزایش خودسرانه غیرقانونی بوده و با خاطیان برخورد می شود.

رییس اتاق اصناف با بیان اینکه واحدهای نانوایی استان در سه گروه  یارانه‌ای، نیمه یارانه‌ای و آزاد پز دسته بندی می شوند تصریح کرد: قیمت محصولات در فروشگاه‌ای آزادپز بر اساس عرضه و تقاضا بوده اما تحت نظر اتحادیه است.

کد خبر 374527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.