۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
تکمیل ۱۸ پروژه نیمه‌تمام شهری

شهرضا - شهردار شهرضا گفت: برای تکمیل ۱۸ پرو‍ژه نیمه‌تمام شهری در جلسه شورای معاونان برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

حبیب قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا با اشاره به ضرورت تکمیل پایش تصویری این شهر اظهار کرد: نخستین چهارراه هوشمند این شهر در ورودی محله سروستان ایجاد می‌شود.

وی از آغاز مراحل هوشمندسازی این چهارراه خبر داد و افزود: سامانه‌های هوشمند با حسگرهای تشخیص خودرو اطلاعات دقیقی از شمار خودروهای عبوری از هر لاین، سرعت متوسط آن‌ها و زمان هر فاز عبور در بازه‌های مختلف زمانی در همه ساعات شبانه‌روز در اختیار واحد مطالعات و برنامه‌ریزی قرار می‌دهد.

شهردار شهرضا خاطرنشان کرد: پس از رفع موانع اجرایی، این سامانه در سایر چهار راه‌های شهر نیز ایجاد می‌شود.

قاسمی با اشاره به برنامه شهرداری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تصریح کرد: برای تکمیل ۱۸ پرو‍ژه نیمه‌تمام شهری در جلسه شورای معاونان برنامه‌ریزی لازم انجام شده است. آسفالت معابر نیز در بعضی مناطق نیازمند اصلاح و بهسازی است که در این زمینه هم برنامه زمانبندی به واحدهای ذیربط ابلاغ شده است.

وی با اشاره به توقف عملیات ساخت و ساز در بعضی مناطق شهرضا از سوی شهرداری یادآور شد: هرگونه عملیات ساختمانی در محدوده و حریم شهر باید با مجوز شهرداری باشد و مأموران شهرداری باید از آن جلوگیری کنند، اما در رویه‌ای خلاف قانون اینگونه القا شده که می‌توان سازه‌هایی را بدون مجوز ایجاد کرد و پس از آن با پرداخت جریمه در کمیسیون ماده ۱۰۰ مجوزهای لازم را اخذ کرد.

شهردار شهرضا با بیان اینکه طرح جامع شهر ایراداتی دارد که برای رفع آن در حال رایزنی با مسئولان استانی هستیم تأکید کرد: مدت زمان صدور پروانه ساختمانی از ۱۵ به سه روز کاهش داده‌ایم، اما تحت هیچ شرایطی اجازه عملیات ساختمانی برخلاف قانون را نمی‌دهیم.

کد خبر 374518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.