با ۷۰ هزار نفر جمعیت یک بیمارستان نداریم

رییس شورای اسلامی تیران و کرون گفت: تیران و کرون با حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت یک بیمارستان ندارد و احداث بیمارستان امام‌رضا (ع) این شهرستان چندین سال است کلنگ‌زنی شده؛ اما سال‌هاست که بدون تخصیص ردیف اعتبار رها شده است.

قاسم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مهمترین چالش تیران و کرون وضعیت جاده ترانزیتی غرب استان اصفهان است اظهار کرد: این جاده از تیران و کرون عبور می‌کند و اکثر مسئولان از وضعیت اسفناک این جاده باخبر هستند.

وی با اشاره به اینکه حجم بالای تلفات جانی و خسارات مالی تمایل مردم برای تردد در این محور را تحت تاثیر منفی قرار داده است افزود: این موضوع باعث تاثیرگذاری منفی بر رونق تیران و کرون شده است.

رییس شورای اسلامی تیران و کرون همچنین با بیان اینکه احداث بیمارستان امام‌رضا(ع) شهرستان تیران و کرون سال هاست که کلنگ زنی شده، اظهار کرد: این بیمارستان سال‌هاست بدون تخصیص ردیف اعتبار رها شده است و شهرستانی با حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت یک بیمارستان ندارد.

وی افزود: به دلیل نبود بیمارستان در شهرستان تیران و کرون همه بیماران به نجف‌آباد می‌روند و طی این مسیر برای سالمندان بسیار مشکل‌ است.

اکبری در خصوص زمین‌های اوقافی در تیران و کرون نیز گفت: زمین‌های چند روستا در این شهرستان کاملا وقفی است که نمونه آن شهرک کردعلیا که یک شهرک گردشگری اوقافی است، اجازه هیچ اقدامی ندارد، هرچند قول تعویض این زمین‌ها داده شده اما هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

رییس شورای اسلامی تیران و کرون با اشاره به وجود چشمه‌های فراوان در این شهرستان اظهار کرد: اجازه استفاده درست از این چشمه‌ها را نمی‌دهند؛ این شهرستان اگر چه از نعمت آب بهره‌مند است اما زمین‌های آن خشک است چون اداره آب منطقه‌ای سهم‌آبه‌ها را بدون هیچ مدرک و تامین آبی برای منطقه به فروش رسانده است.

کد خبر 374514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.