۷ شهرستان بوشهر سینما ندارد/۳ روستای دشت آزادگان همچنان زیرآب

در بسته خبری امروز از بدهی ٥٢ میلیاردی چهار دستگاه دولتی در هرمزگان تا ۱۰ هزار انشعاب غیر مجاز آب در استان بوشهر و ۲۳۰ واحد مسکونی شعیبیه شوشتر نیازمند تخریب و بازسازی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

بدهی ٥٢ میلیاردی چهار دستگاه دولتی در هرمزگان

هرمزگان: محمد ذاکری زیارتی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان از بدهی ٥٢ میلیاردی چهار دستگاه دولتی در استان خبر داد و توسعه خدمات این شرکت را مستلزم وصول مطالبات دانست.

اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ۲۹ هزار شغل در هرمزگان

هرمزگان: فریدون همتی، ​استاندار هرمزگان از اختصاص یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ۲۹ هزار شغل در استان خبر داد.

۱۳۰۰ هکتار از بیابان‌های شرق هرمزگان مالچ‌پاشی و احیا می‌شود

هرمزگان:حبیب حاتمی، معاون فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: امسال هزار و ۳۰۰ هکتار از بیابان‌های شرق هرمزگان مالچ‌پاشی و احیا می‌شود.

******************************************************************************

۷ شهرستان بوشهر سینما ندارد

بوشهر: طبق آمار بانک اطلاعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، هفت  سینما در استان بوشهر فعال است که پنج  مورد آن مربوط به شهرستان بوشهر مرکز استان است و در بقیه شهرستان‌ها فقط شهرستان جم و دشتستان، سینمای فعال دارد.

هر ۱۰ نفر در استان بوشهر یک نفر به دیابت مبتلاست

بوشهر:سعید کشمیری، رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت در استان بوشهر از هر ۱۰ نفر یک نفر دیابت و از هر چهار نفر بزرگسال یک نفر فشارخون دارد.

۱۰ هزار انشعاب غیر مجاز آب در استان بوشهر وجود دارد

بوشهر: عبدالحمید حمزه‌پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از ترمیم شبکه‌های فرسوده آب در استان خبر داد و گفت: در این زمینه با کمک گرفتن از استان‌های معین بوشهر ۵۰ کیلومتر شبکه آب استان بوشهر در سه شهر بوشهر، برازجان و جم با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان نوسازی می‌شود.

*****************************************************************************

۳ روستای دشت آزادگان همچنان زیرآب

خوزستان: زاهد فردوس پناه، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشت آزادگان گفت: در سیلاب اخیر ۱۰ روستا زیرآب رفته بود که همچنان سه روستای مچریه، ابورفوش و عصافره همچنان زیرآب هستند و به دلیل حجم بالای آب اطراف و درون آن‌ها قابل سکونت نیستند.

۲۳۰ واحد مسکونی شعیبیه شوشتر نیازمند تخریب و بازسازی

خوزستان: حسین پنبه‌دانه پور، فرماندار شوشتر گفت: پس از بررسی‌هایی که بنیاد مسکن از منازل در معرض سیل بخش شعیبیه شوشتر انجام داد مشخص شد ۲۳۰ واحد مسکونی باید تخریب و بازسازی شوند و یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی خسارت دیدند.

۴۴۰۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد شد

خوزستان: کی‌خسرو چنگلوایی، رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز با بیان اینکه ۳۵ هزار خانوار از سیل متاثر شدند، اظهار کرد: حدود چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی و حدود سه هزارو ۶۰۰ میلیارد تومان به نیشکر استان خسارت وارد شد.

کد خبر 374501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.