آغاز ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری

ثبت نام برای پرداخت یک‌هزار فقره وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان از امروز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشور، در پی انتشار خبر پرداخت ۱۰۰۰ وام ازدواج ۲۰ میلیون تومانی به فرزندان بازنشستگان کشوری، در روز میلاد حضرت ولیعصر (عج)؛ به اطلاع می رساند:

با تلاش صورت گرفته از سوی همکاران صندوق بازنشستگی کشور، ضمن کاهش درصد کارمزد این وام از ۹ درصد به هشت درصد، ثبت نام این وام از «روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ راس ساعت ۱۲ ظهر» در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir شروع می‌شود.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، اولویت این وام با بازنشستگانی است که کمترین میزان حقوق را دریافت می‌نمایند. همچنین منابع این وام از محل صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری صندوق تامین شده است.

این وام با مدت بازپرداخت ۶۰ ماه (پنج سال) و کارمزد هشت درصد با مبلغ نهایی اقساط ماهیانه به میزان چهار میلیون ریال خواهد بود.

همچنین برای ثبت نام وام، بارگذاری چهار ‌صفحه اول عقدنامه مربوط به سال ۱۳۹۷ و تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی بازنشسته و فرزند (شامل زوج و زوجه) در سامانه ثبت نام اینترنتی وام نیاز است.

کد خبر 374494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.