داربی "علی"های خاطره‌انگیز

صد و هشتاد و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"داربی علی‌های خاطره انگیز" عنوان اصلی این رسانه است به دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر اشاره دارد که  امروز _ ۱۰ اردیبهشت ماه بین تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد. شاگردان منصوریان در حالی به مصاف سایپا می‌روند که در ١٣بازی گذشته خود شکستی نداشته‌ و با ٣٣ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارند. در سمت دیگر شاگردان علی دایی در ٥ دیدار گذشته خود موفق به کسب برد نشده‌اند و با توجه به فاصله تک امتیازی دو تیم با هم این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است.

"در طول بازی فکرم پیش هواداران بود" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به گفتگو با حسن جعفری مدافع تیم سپاهان و یکی از چهره‌های تاثیرگذار بازی روز جمعه برابر پرسپولیس پرداخته است. جعفری اتفاقات به وجود آمده بر روی سکوهای آزادی در دیدار برابر پرسپولیس را بسیار بد دانسته و گفته: هنوز هم متوجه نمی‌شوم که چرا هواداران پرسپولیس را به بالای سر هوادارن ما هدایت کردند که شاهد چنین صحنه‌های زشتی باشیم . تماشاگران به جای لذت بردن از تماشای فوتبال به یکدیگر سنگ پرتاب کردند. واقعا نمی‌فهمم مگر دشمن یکدیگر بودند، ای کاش لحظه‌ای فکر می‌کردند آن‌ها پدر و برادر خودشان هستند. جعفری ادامه می‌دهد: هواداران ما در این دیدار بسیار مظلوم واقع شدند و در تمام طول بازی فکرم به آن‌ها بود؛ امیدوارم با آوردن جامی بتوانیم جواب زحمات و محبت‌هایشان را بدهیم.

"به شکایت‌های تلافی جویانه پایان دهید"  دیگر عنوان صفحه اصلی صد و هشتاد و چهارمین شماره "فوتبال اصفهان" است که به شکایات دو طرفه باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان پس از دیدار روز جمعه بر علیه بازیکنان و مربیان یکدیگر پرداخته است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 374479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.