برگزاری نمایشگاه نشاط اجتماعی در میدان امام علی(ع)

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از برگزاری بزرگترین نمایشگاه نشاط اجتماعی، گردشگری، صنایع‌دستی و مشاغل‌خانگی در میدان امام علی‌(ع) خبرداد و گفت: این نمایشگاه با هدف نشاط اجتماعی در موضوع‌های مختلف مانند برقراری غرفه‌های دوائر خدماتی، شهروندان را با نحوه عملکرد دستگاه‌های مختلف آشنا می‌سازد.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: به دنبال استفاده از ظرفیت‌های میدان امام علی(ع) همچنین نظر به اینکه قبلا مرکز دوره‌گردان و دست‌فروشان بوده، مدیریت پروژه میدان‌امام‌علی(ع) اقدام به برگزاری نمایشگاه با متد جدید کرده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه‌های سلامت باحضور متخصصان نسبت به مشاوره‌های پزشکی، روان‌شناسی کودک و نوجوان، رژیم غذایی، مسائل حقوقی به صورت رایگان به شهروندان ارائه می‌کند.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: خدمات دیگر این نمایشگاه حضور اقوام مختلف و ارائه محصولات محلی، اجرای برنامه های متنوع ورزشی مانند ورزش باستانی و زورخانه‌ای که هرروز راس ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، سالن تیراندازی که به صورت رایگان یکی از سفارشات دینی ما را آموزش می‌دهد، به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه  همایش خودروهای کلاسیک و خودروهای آفرود یکی دیگر از خدمات نمایشگاه نشاط اجتماعی است که با استقبال پرشور شهروندان روبه رو شده است، گفت: در این نمایشگاه همچنین غرفه‌های عرضه کتاب با تخفیف ۵۰ درصدی دایر شده است.

کارگر اظهارکرد: نمایشگاه نشاط اجتماعی از پنجم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال‌جاری دایر بوده و هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۱ آماده بازدید شهروندان است.

کد خبر 374470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.