۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
تخریب زیرساخت‌های پشتکوه بر اثر سیل

فریدونشهر- امام جمعه فریدونشهر گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر مردم این منطقه نه تنها با مشکلاتی نظیر تخریب واحدهای مسکونی، واحدهای نگهداری دام و انبار علوفه مواجه شدند تعداد زیادی دام و احشام آن‌ها که تنها منبع درآمدشان بوده نیز تلف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، حجت‌الاسلام اسماعیل شاه‌محمدی در حاشیه بازدید از روستاهای محروم و سیل‌زده منطقه پشتکوه موگویی فریدونشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه‌های مربوطه اجرای زیرساخت‌های پایدار مانند جاده و برق‌رسانی در مناطق پشتکوه را سریع‌تر انجام دهند.

وی افزود: بر اثر بارندگی‌های اخیر مردم این منطقه نه تنها با مشکلاتی نظیر تخریب واحدهای مسکونی، واحدهای نگهداری دام و انبار علوفه مواجه شدند تعداد زیادی دام و احشام آن‌ها که تنها منبع درآمدشان بوده نیز تلف شده است.

امام جمعه فریدونشهر از بین رفتن جاده‌های مواصلاتی و رانش زمین را از مشکلات دیگر این مناطق برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیاری از واحدهای مسکونی روستای کلوسه نیاز به بازسازی دارد و مطالبات مردم از مسئولان اقدام سریع در این خصوص است.

شاه‌محمدی گفت: با وجود تدابیری که برای حفظ کرفس و گیاهان خوراکی و دارویی در این منطقه اندیشیده شده استاما هنوز شاهد قاچاق این گیاهان از سوی سودجویان هستیم که با چیدن پیش از موعد علاوه بر ریشه کنی این گونه‌های گیاهی و تخریب محیط زیست به منافع مردم نیز آسیب وارد می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در روستاهای سیل‌زده یادآور شد: خدمات سپاه بر هیچ کس پوشیده نیست. این نیرو پشتوانه محکم نظام و سرمایه‌ مادی و معنوی انقلاب است.

وی افزود: ساخت مسجد، بهسازی خانه‌های عالم(خانه‌های مروجان مذهبی)، تکمیل مدارس، احداث شبکه‌های آبرسانی بهداشتی از خدمات عمرانی انجام شده از سوی بسیج در روستاهای دهستان پشتکوه موگویی است.

کد خبر 374460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.