۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
بین خطوط برانیم

اگر حرکت خودروها بر روی خطوط مشخص شده در خیابان ها و بزرگراه ها باشد شاهد کمترین میزان تصادفات در شهر خواهیم بود، زیرا بسیاری از تصادفات در بزرگراه ها به دلیل عدم حرکت در بین خطوط است، یکی از بزرگترین اشتباهات نیز حرکت خودرو به صورت مارپیچ است.

به گزاش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان، امروز دوشنبه، ساعت ١٩- در  روبروی ترمینال کاوه، خیابان جی تقاطع جی شهید صیاد شیرای به سمت میدان احمد آباد، خیابان نشاط تقاطع شکر شکن و ورودی خیابان حافظ، طول خیابان بزرگمهر تا میدان بزرگمهر، مسیر جنوب به شمال پل فردوسی، میدان انقلاب به سمت سه راهی مطهری، جنوب پل آذر به سمت پل فلزی، طول خیابان شهید مطهری، بلوار آیینه خانه به سمت سه راهی هتل پل، میدان آزادی و مسیر های منتهی به تقاطع توحید دانشگاه، مسیر شرق به غرب تقاطع فرایبورگ و خیابان شریعتی در مسیر غرب به شرق ترافیک سنگین است.

در هردو مسیر بزرگراه شهید خرازی ومسیر شرق به غرب بزرگراه شهید چمران نیز تراکم ترافیکی وجود دارد.

کد خبر 374452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    1 0
    ساعت هفت و نیم صبح به پل امام خمینی سری بزنید. خطرات و ناامنی که رانندگانی که از بین خطوط حرکت نمی کنند برای دیگران ایجاد می کنند بسیار آزار دهنده است. مسیر هم مجهز به دوربین است اما پلیس راهور خیلی بدنبال نظم بخشی عبور و مرور نیست.