با اعضا هیئت‌مدیره صحبت کرده‌ایم تا قراداد منصوریان تمدید شود

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: هدف باشگاه ذوب‌آهن برای انتهای فصل لیگ برتر فوتبال ایران کسب جایگاه ششم جدول است.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تشکیل جلسه‌ای برای پیشگری از مسائلی همانند آنچه در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن رخ داد، اظهار کرد: در بازی این دو تیم اتفاقاتی افتاد که می‌توان با تشکیل جلسه‌ای با مسئولین ذی‌ربط از بروز مشکلات جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه در ادامه لیگ  دیدارهای پرتنشی مثل بازی با استقلال و پرسپولیس در برنامه نداریم، ادامه داد: هنوز برای تشکیل جلسه مورد نظر اقدامی نکرده‌ایم اما در آینده‌ای نزدیک این جلسه را تشکیل خواهیم داد.

سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن با تائید صحبت‌های سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در رابطه با تمدید قرارداد منصوریان در برنامه ضربه آزاد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن یکی از مربیان خوب کشور است و توانسته تیم را از لحاظ روحی و تاکتیکی آماده کند و ذوب آهن را به روزهای خوبش باز گرداند، با اعضا هیئت مدیره صحبت کردیم تا قراداد منصوریان تمدید شود.

جمشیدیان با بیان اینکه نظر کادر فنی در مورد جذب یا تمدید قرارداد با بازیکنان از اهمیت زیادی دارد، گفت: در صورتی که نظر سرمربی تیم برای تمدید قرارداد با بازیکنی باشد و یا اینکه نظر مثبتی برای جذب یک بازیکن خاص داشته باشد، از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف باشگاه ذوب آهن برای انتهای فصل لیگ برتر فوتبال ایران کسب جایگاه ششم جدول است، گفت: باید در بازی با سایپا پیروز شویم تا بتوانیم بهترین رتبه ممکن در این لیگ برتر را  کسب کنیم؛ جایگاه ششم بهترین نتیجه‌ای است که می‌توانیم در این فصل به دست بیاوریم.

کد خبر 374444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.