آنقدر ذخایر ارزی داریم که ترامپ تهدید نباشد

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تزریق ناامیدی در کشور باید بگویم آنقدر ذخایر ارزی ما زیاد است که امثال ترامپ هیچ تهدیدی برای کشور نیستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا سعیدی امروز دوشنبه – ۹ اردیبهشت ماه- در همایش تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان، با بیان اینکه ۴۰ سال گذشته به آزمون و خطا گذشته است، اظهار کرد: متأسفانه در کنار آزمون و خطاهای ۴۰ سال قبل تفکری نبوده در غیر اینصورت امروز نباید به دنبال فروش نفت می‌بودیم.

وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز بزرگترین دغدغه جامعه کارگری و تولید است، گفت: بخشی از مواد این قانون تدوین شده است، همچنین صندوق مکانیزه فروش نیز پس از تصویب مورد اصلاح قرار می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جامعه کارگری بهترین مشاوران ما هستند، اظهار کرد: با توجه به تزریق ناامیدی در کشور باید بگویم آنقدر ذخایر ارزی ما زیاد است که امثال ترامپ هیچ تهدیدی برای ما نیستند، اما باید همگی باهمکاری به رفع مشکلات کمک کنیم و امیدواریم استاندار برای صنایع اصفهان تکلیف کنند که همه خریدهای خود را از داخل استان انجام دهند.

سعیدی با اشاره به گله‌های فراوان فعالان اقتصادی از مباحث مالیاتی، اظهارکرد: خوشبختانه اصلاحات این قانون انجام شد و در نوبت مطرح شدن در صحن مجلس قرار گرفت که این قانون بسیاری از مشکلات حوزه مالیاتی را حل می‌کند.

وی درخصوص طرح توافقی حقوق در روستاها نیز تصریح کرد: این طرح برای روستاهایی است که واحدهای تولیدی آن کمتر از پنج نفر کارگر دارد و در چنین واحدهای تولیدی تعیین مزد براساس توافق طرفین است.

کد خبر 374426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.