دوئل سرخابی‌های سابق

علی دایی و علیرضا منصوریان از نام آوران پرسپولیس و استقلال، سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دیدار معوقه هفته ۱۸  لیگ برتر ایران، ذوب‌آهن باید سه‌شنبه – ۱۰ اردیبهشت‌ماه - از ساعت  ۱۷ در ورزشگاه فولادشهر مقابل سایپا صف‌آرایی کند.

 دو تیم ذوب‌آهن و سایپا با اختلاف یک امتیاز در میانه جدول قرار دارند و به همین دلیل این دیدار از حساست ویژه‌ برخوردار است. شاگردان منصوریان در حالی به مصاف سایپا می‌روند که در آخرین دیدار خود توانستند تیم قدرتمند تراکتورسازی را با دو گل شکست دهند و با یک روحیه مضاعف به این دیدار خواهند رفت.

ذوب‌آهن این روزها در آرمانی‌ترین شرایط خود به سر می‌برد و در پنج بازی اخیر خود به چهار پیروزی دست یافته است. در مقابل  سایپا از پنج بازی گذشته خود، دو تساوی، دو باخت و یک برد در کارنامه دارد. آخرین شکست تیم فوتبال ذوب آهن به بازی با استقلال تهران در هفته هفدهم لیگ برتر ایران باز می گردد.

در آخرین رویارویی این دو تیم، امتیازات تقسیم‌شده است و تنها نکته‌ای که به آن بازی بر می گردد، حضور امید نمازی روی نیمکت ذوب‌آهن بود. امروز تیم ذوب آهن با هدایت علیرضا منصوریان شکل تازه ای به خود گرفته و این بازی می تواند برای سایپا یک دیدار سخت باشد.

سرمربی دو تیم ذوب آهن و سایپا از بازیکنان و سرمربی‌های سابق تیم‌های پایتخت هستند. علی دایی از نام آوران روزهای نه چندان دور پرسپولیس و منصوریان نیز یکی از بزرگان استقلال است که تقابل آنها می‌تواند جذابیت این دیدار را دو چندان کند.

نگاه آماری: ذوب‌آهن در ۷ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر موفق به کلین شیت شده است در حالیکه سایپا در ۹ بازی از ۱۰ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده است.

کد خبر 374398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.