امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۳۷۷ آسیب دیده

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: ۵۹ تیم نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر اصفهان در ۴۷ حادثه هفته گذشته امداد رسانی به ۳۷۷ آسیب دیده را انجام دادند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد ۴۷ مورد حادثه وجود داشته که یک مورد برف و کولاک، ۱۹ مورد حوادث جاده‌ای، ۱۰ مورد خدمات حضوری، یک مورد ساحلی، هشت مورد حوادث شهری، چهار مورد صنعتی و کارگاهی و حوادث کوهستانی نیز چهار مورد گزارش شده است.

وی با تاکید به اینکه تعداد کل  آسیب دیدگان در طی هفته گذشته ۳۷۷ نفر بودند، افزود:  تعداد ۲۴۰ نفر از تعداد کل حادثه دیدگان در برف و کولاک، ۹۳ مورد در حوادث جاده ای، ۲۵ نفر خدمات حضوری، یک نفر ساحلی، هشت نفر شهری، چهار نفر صنعتی و کارگاهی و شش نفر هم کوهستان بودند.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: برای تعداد ۳۸ نفر امدادرسانی و کمک های اولیه به وسیله نجات گران جمعیت هلال احمر اصفهان انجام شد و از این تعداد ۲۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۴ نفر نیز به صورت سرپایی خدمات گرفتند.

 وی گفت: هفته گذشته یک مورد پرواز به روستاهای وزوه و کمران شهرستان فریدون شهر داشتیم که ارسال ۶۰ بسته اقلام امدادی به این روستاها که جاده های آن در اثر بارندگی و برف مسدود شده بودند، انجام شد.

محمدی ضمن یاد آوری اینکه تعداد کل نیروهای عملیاتی در امداد رسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده ای در هفته گذشته ۵۹ تیم بودند، گفت: ۱۷۰ نفر نیروهای عملیاتی این تیم ها بودند و اعزام ۳۹ دستگاه آمبولانس انجام شده و دو مورد رهاسازی از خودروهای تصادف کرده درجاده ها نیز به وسیله نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در هفته گذشته صورت گرفت.

کد خبر 374396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.