دیگر به ورزشگاه نیایید

صد و هشتاد و سومین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد .

"دیگر به ورزشگاه نیایید" عنوان اصلی این رسانه است که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خبر ممنوعیت ورود به ورزشگاه رئیس‌های کانون هواداران چهار باشگاه سپاهان، پرسپولیس ، استقلال خوزستان و سپیدرود رشت را می‌دهد.

"بازتاب حوادث دیدار سپاهان و پرسپولیس در رسانه‌های جهان" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به بازتاب حواشی دیدار روز جمعه سپاهان و پرسپولیس توسط رسانه‌های خارجی اشاره کرده و خبر یک کشته و مصدومیت نزدیک به ٣٠٠نفر را در یک مسابقه فوتبال منتشر کرده‌ است.

"دیوار کوتاه سیاوش یزدانی"دیگر عنوان صفحه اصلی صد و هشتاد و سومین شماره "فوتبال اصفهان" است که به تحلیل حواشی روز جمعه دیدار سپاهان _ پرسپولیس پرداخته و در ادامه به رای صادره برای تخلفات این دیدار که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داده شده اشاره دارد و تنها سیاوش یزدانی را تا اطلاع ثانوی محروم و کیانی و قلعه‌نویی را نیز برای توضیحات احضار کرده‌اند. حکمی که هیچ توازن و عدالتی با حجم اتفاقات روز جمعه آزادی ندارد.

"تمدید با علی منصور به زودی" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 374385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • bahar IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    0 0
    هوادارای باغیرت طلایی دل سپاهانی خب میدونن که فدراسیون و کمیته عنضباطی و نیروی انتظامی ویژه ورزشگاه آزادی و صدا و سیما ووو که همشون بدنبال خوش خدمتی به تیم تهرون هستند میخوان جای دزد و با مالباخته عوض کنن و سپاهان کبیر رو مقصر جلوه بدند ولی کور خوندن چون ما سپاهانیا دستشون رو خوندیم و اگه در اسرع وقت با بازیکنا و مسئولین تیم تهروون برخورد نکنن ما با تجمع چند هزار نفری در مقابل استانداری اصفهان و در صورت لزوم در تهرون جلوی مجلس و فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی حقمون رو خواهیم گرفت