نخستین رویداد ایده‌شو تخصصی بین‌المللی‌ برگزار می‌شود

رییس مرکز روابط بین الملل دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: نخستین رویداد ایده‌شو تخصصی بین‌المللی با محوریت حمل‌ونقل و برنامه‌ریزی شهری اصفهان روز پنجشنبه(۱۲ اردیبهشت ماه) به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

سیما فاخران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این رویداد علمی بین‌المللی بی‌سابقه، ۲۵ نفر از استادان دانشگاه ETH زوریخ سوئیس به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌های اروپا از هفتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه پس از مطالعه و بازدید از پروژه‌های مختلف شهری و بررسی چالش‌های حوزه حمل ونقل و برنامه‌ریزی شهری اصفهان، سمینارهای مختلفی را با این موضوع در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: استادان سوئیسی حاضر در نخستین رویداد ایده‌شو تخصصی بین‌المللی با محوریت حمل ونقل و برنامه‌ریزی شهری اصفهان، متخصصانی هستند که پس از چندین تجربه مدیریتی در حوزه‌های مرتبط برای تبادل تجربیات و به روزرسانی اطلاعات علمی خود به دانشگاه بازگشته و دوره‌ای را با عنوان کارشناسی ارشد مطالعات پیشرفته در رشته مربوطه می‌گذرانند.

رییس مرکز روابط بین الملل دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: استادان سوئیسی در پایان این دوره به مطالعه موردی و رفع مشکل واقعی در یکی از کشورهای در حال توسعه به عنوان پروژه نهایی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه نخستین رویداد ایده‌شو تخصصی بین‌المللی با محوریت حمل ونقل و برنامه‌ریزی شهری اصفهان روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استان، مدیران بخش خصوصی، استادان و دانشجویان برگزار می‌شود، گفت: متخصصان سوئیسی شرکت کننده در این رویداد، ایده‌های نوین را خود به منظور رفع چالش‌های موجود در حوزه حمل ونقل و برنامه ریزی شهری اصفهان ارائه خواهند کرد.

کد خبر 374377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.