ما فقیر اما شرافتمندیم....

نسل اندر نسل ، شرافت از نان شب مهم تر و واجب تر است . ما فقیر اما بسیار شرافتمندیم. سرمان  برود ، شرافتمان نمی رود .

به گزارش خبرنگار ایمنا، سحر دولتشاهی بعد از دریافت جایزه ویژه بازیگری از جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا،  با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشته است :
جلب کردن نظر هیئت داوران مراسم دیشب خیلی برام موجبات خوشی بود . ممنونم ازتون هیئت محترم داوران ، رویا جان تیموریان ، امیر پوریای عزیز و باران کوثری جان جان . تشکر از آقای آرمین میلادی که خیلی برای برقرار بودن این مراسم زحمت کشیدن و همینطور سفیر هنردوست استرالیا برای میزبانی مراسم دیشب . جایزه این بخش یعنی بازیگری زن را سارا بهرامی عزیزم دریافت کرد و در واقع من جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کردم . تبریک به سارا بهرامی عزیز،  مرسی از همراهی مامان و بابای عزیزم و تشکر و خسته نباشید به همه همکاران عکاس و خبرنگار.


شبنم مقدمی،  به بهانه پخش اولین قسمت از سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی ، با قرار دادن این عکس در صفحه شخصی خود آورده است :
عکس خانوادگی ما ، خانواده شرافت . به بهانه پخش اولین قسمت از مجموعه هیولا در شبکه نمایش خانگی .
در خانواده ما ،؟نسل اندر نسل ، شرافت از نان شب مهم تر و واجب تر است . ما فقیر اما بسیار شرافتمندیم. سرمان  برود ، شرافتمان نمی رود جایی. میگین نه ، ببینید تا قضیه دستتون بیاد.


سارا بهرامی نیز بعد از دریافت جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا ، با قرار دادن این عکس در اینستاگرام خود آورده است:
در هشتمین جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا،  هیئت داوران من را لایق دریافت تندیس بهترین بازیگر زن ، برای بازی در فیلم دارکوب دانستند. 
سپاس ویژه از هیئت محترم داوران (سرکار خانم رویا تیموریان ، امیر پوریای عزیز و باران کوثری) 
آقای آرمین میلادی نازنین و سفیر محترم استرالیا.
 افتخار داشتم در کنار سحر دولتشاهی نازنین باشم  و هر دو با هم این جایزه بگیریم.


گوهر خیراندیش ، بعد از عیادت از مجید اوجی ،تهیه کننده سینما و تلویزیون،  با پست کردن این عکس در اینستاگرامش آورده است :
سلام عزیزان . شما خانم فلورا سام را می شناسید . نویسنده ،کارگردان و بازیگر و یکی از انسان ترین ، مهربان ترین ، هنرمند ترین و دوست ترین عزیزی است که می شناسم. این روزها تمام وقتش را در کنار همسرش ، تهیه‌کننده محترم و کاربلد ، رفیق و همکلاسی ام، آقای مجید اوجی می‌گذراند . از همه شما عزیزان درخواست می‌کنم ضمن دعا برای همه بیماران ، برای همدم و بهترین همسر و پدر که این روزها درگیر بیماری است که این روزها بسیاری درگیر آن هستند . امیدوارم به زودی بهبود یافته و مثل گذشته به ساخت سریال‌های زیبایشان ادامه بدهند.


مجید توکلی ،کارگردان سینما و روزنامه‌نگار ، با انتشار پوستر فیلم دونده در اینستاگرام خود نوشته است :
یک پیشنهاد،  حالا که بعد از ۳۵ سال هنوز هم داریم درباره دونده امیر نادری حرف می‌زنیم و هنوز تماشای فیلم ما را به کیف و عشق به سینما می رساند،  حالا که نسخه مرمت شده اش آماده است و می شود روی پرده سینما به تماشایش نشست ، حالا که امیر نادری بزرگ انقدر عاشقانه پای کار است ، بهترین فرصت است که دونده  برای نسل جدید و قدیم در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شود  و تماشای این لذت عمومی شود . ای کاش بشود این تجربه درخشان را تجربه کرد.

کد خبر 374329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.