این دیگر کری نیست یک بیماری است

صد و هشتاد و دومین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "عرب دست پیش را گرفته است" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از تابش مدیرعامل سپاهان و در پاسخ به صحبت‌های عرب مدیرعامل پرسپولیس که ابراز نگرانی از برگزاری دیدار نیمه‌نهایی پرسپولیس برابر سپاهان در اصفهان کرده، بیان شده است. تابش ادعای مدیرعامل پرسپولیس را دست پیش گرفتن جهت پوشاندن اتفاقات به وجود آمده که برنامه‌ریزی شده بوده می‌داند.

"برای بازی در اصفهان نگرانیم" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به نقل از عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان شده که وی از اتفاقات به وجود آمده در هفته‌های اخیر ابراز نگرانی و  برای برگزاری دیدار هفته بعد برابر تراکتور در تبریز و نیمه‌نهایی حذفی در اصفهان برابر سپاهان هشدار داده است؛ او از سازمان لیگ درخواست تدابیر لازم جهت تامین امنیت جانی تیم و هواداران پرسپولیس و همچنین شرایط استاندارد برای برگزاری خوب مسابقات را داد.

"این دیگر کری نیست یک بیماری است" دیگر عنوان صفحه اصلی صد و هشتاد و دومین شماره "فوتبال اصفهان" است که به تحلیل اتفاقات اخیر مسابقات لیگ و برخورد هواداران فوتبال در ورزشگاه‌ها پرداخته است و این تنش‌ها را دیگر یک کری خوانی معمولی نمی‌داند.

کد خبر 374310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.