۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
آسفالت معابر محلات حاشیه‌ای شهرضا

شهرضا – شهردار شهرضا از آسفالت بخشی از معابر پنج محله حاشیه‌ای و بافت شهری این شهر خبر داد.

حبیب قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: طرح بازآفرینی پهنه‌های نابسامان میانی، بافت تاریخی و سکونتگاه‌های غیررسمی در محلات خمینی‌آباد، اسلام‌آباد، شهرک طالقانی، حکیم قشقایی و شهید چاووشی و نیز بافت شهری با پیشینه روستایی در محلات جرم‌افشار و منوچهرآباد به صورت مشارکتی با اداره راه و شهرسازی، انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی برای آسفالت معابر خاکی محلات خمینی‌آباد و شهرک طالقانی، تصریح کرد: حدود ۳۰ هزار متر از عملیات عمرانی این بخش انجام شده است،‌ همچنین آسفالت بخشی از معابر خاکی شهرک طالقانی که پیش از این عمیات زیرسازی آن انجام شده نیز در حال انجام است.

شهردار شهرضا با اشاره به آغاز لکه‌گیری معابر اصلی این شهر، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده پس از خرید قیر در هفته‌های آتی اجرای آسفالت در سطح شهر به صورت پیوسته اجرا می‌شود.

قاسمی از راه‌اندازی اکیپ امانی پخش آسفالت باهدف کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود در شهرداری خبر داد و افزود: اجرای روکش آسفالت معابری که ساکنان آن‌ها حق همیاری خود را پرداخته‌اند نیز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ترمیم ترانشه‌های نامطلوب شهر یادآور شد: برای نخستین بار زیرسازی و ترمیم آسفالت پس از اطمینان از رطوبت تهیه مصالح ترانشه در لایه ۳۰ الی ۵۰ سانتی‌متر و انجام تست تراکم توسط دستگاه کامپکت، انجام می‌شود.

کد خبر 374294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.