نداشتن مهارت عامل بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاهی

لنجان - مشاور عالی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان گفت:نداشتن مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی باعث افزایش آمار بیکاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، احمدرضا قاسمی در آیین تکریم و معارفه رؤسای دانشگاه علمی کاربردی مرکز زرین‌شهر با بیان اینکه تغییر مدیریت در دانشگاه علمی‌کاربردی باهدف استفاده از دانش و ایده‌های جدید مدیریتی و در نهایت ایجاد تغییرات اساسی انجام می‌شود اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های فراوان در لنجان تربیت نیروی انسانی توانمند با استفاده از امکانات و برنامه‌های دانشگاه علمی‌کاربردی، نویدبخش شکوفایی فرهنگی و اقتصادی و دوران پیشرفت این شهرستان است.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز زرین‌شهر یکی از مهمترین مراکز علمی و مهارت‌آموزی این شهرستان است تصریح کرد: از مهمترین ویژگی‌های دانشگاه‌های علمی کاربردی در سراسر کشور مهارت‌آموزی آنان است و به همین دلیل بیش از گذشته مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

مشاور عالی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان با بیان اینکه نداشتن مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی باعث افزایش آمار بیکاری شده است یادآور شد: افزایش دوره‌های مهارت‌آموزی با مشارکت بخشهای صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر و توسعه مشارکت این دانشگاه با بخش غیردولتی و دولتی در طراحی و تدوین برنامه‌های درسی و آموزشی، زمینه پیشرفت همه‌جانبه کشور را فراهم می‌کند.

قاسمی با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در توسعه کشور اظهار کرد: دانشگاه نماد توسعه و تولید سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی هر جامعه است.

وی با تأکید بر تقویت روحیه کارآفرینی در جوانان و نوجوانان تصریح کرد: رشد و توسعه اقتصادی کشور، استان و منطقه مشروط به فعالیت افرادی توانمند و آشنا به دانش‌ها و طرح‌های روزآمد است.

به گزارش ایمنا، در این آیین از تلاش‌های "مرتضی توکلی" تقدیر و "پدرام پورشبانان" به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز زرین شهر معرفی شد.

کد خبر 374273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.