جزئیات درگیری مسلحانه و کشته شدن قاتل روحانی همدانی

فرمانده انتظامی استان همدان جزئیات جدیدی را از درگیری مسلحانه بامداد امروز یکشنبه و کشته شدن قاتل طلبه همدانی اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: ظهر روز گذشته مجرم جلوی درب مدرسه حوزه علمیه آیت الله ملاعلی معصومی همدانی اقدام به تیراندازی به سمت یک روحانی و قتل وی کرد.

وی اضافه کرد: پس از اطلاع رسانی این موضوع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و حضور تیم های پلیسی، در کمتر از ۱۰ دقیقه ضارب شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: خودروی متهم نیز توسط پلیس شناسایی شد و مالک این وسیله نقلیه که برادر قاتل بود دستگیر شد.

سردار کامرانی صالح افزود: قاتل پیش از انعکاس این اقدام در حساب شخصی اینستاگرام خود، توسط پلیس شناسایی شده و حتی ماموران پاتوق و محل دریافت خودرو را نیز شناسایی کرده بودند.

وی ادامه داد: تیم‌های پلیسی با انجام کارهای اطلاعاتی و برنامه ریزی های میدانی، ۱۰ نقطه احتمالی حضور و تردد قاتل را تحت نظارت نامحسوس قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: با توجه به وضعیت خاص متهم و اینکه احتمال ارتکاب به هر جرمی متصور بود، بنابراین با دقت یشتری این پرونده پیگیری شد.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی ساعت چهار و ۲۵ دقیقه صبح امروز به فردی که در حال تردد در یکی از محله های شهر بود مشکوک شده و به او دستور ایست می دهند، توضیح داد: ماموران متهم را شناسایی کردند و قاتل برای فرار از دست پلیس اقدام به تیر اندازی کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: قاتل سلاح کلاشینکف را که در زیر کاپشن خود مخفی کرده بود خارج کرده و به سمت ماموران شلیک کرد.

سردار کامرانی صالح اضافه کرد: فرد مسلح با حرکت به سمت کوچه پس کوچه ها و شلیک تیر به سمت ماموران قصد فرار از دست ماموران را داشت که به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسید.

وی با بیان اینکه این درگیری ۲۰ دقیقه به طول انجامید، اضافه کرد: یکی از سربازان وظیفه از ناحیه کتف (بازوی سمت راست) و یک درجه دار انتظامی همدان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: مصدومان در بیمارستان بعثت شهر همدان بستری شدند که با توجه به سطحی بودن جراحت، حال عمومی آنها مطلوب و رو به بهبود است.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: پس از هلاکت مجرم، ماموران علاوه بر سلاح کلاشینکف چند خشاب پر از فشنگ از او کشف کردند.

سردار کامرانی صالح تاکید کرد: پلیس مقتدرانه با مخلان نظام و امنیت برخورد کرده و خرسندیم پیش از خشک شدن خون این مظلوم در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل به سزای عمل خود رسید.

وی درباره انگیزه قاتل گفت: مجرم دارای سوابق کیفری و تحمل زندان زیادی بوده و با حجت الاسلام «مصطفی قاسمی» در یک محله زندگی می کردند بنابراین همچنان پلیس در حال بررسی علت این موضوع است.

کد خبر 374270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.