تشریح بیش از ۳ هزار  جسد در پزشکی قانونی استان در سال گذشته

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در سال گذشته سه هزار و ۳۸۲ جسد در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان تشریح شده است.

علی سلیمانی‌پور در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی در سال گذشته اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان با تشحیص علت مرگ مسمومیت با گاز مونواکسید کربن ، ۴۷ نفر شامل دو زن و ۴۵ مرد بوده که آمار آن نسبت به مدت مشابه سال قبل  که ۶۷ نفر و شامل ۱۴ زن و ۵۳ مرد بوده، کاهش داشته است.

وی در خصوص فوت شدگان ناشی از سوختگی در سال ۹۷ اضافه کرد: ۱۶۵ نفر در این بازه زمانی بر اثر سوختگی جان باختند که از این تعداد ۸۱ نفر زن و ۸۴ نفر مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین با اشاره به مرگ و میر ناشی از حوادث کار در استان اصفهان در سال گذشته افزود: در این بازه زمانی در این گونه حوادث ۹۲ مرد جان باختند.

وی در خصوص آمار مصدومان ناشی از حوادث کار سال ۹۷ نیز گفت: در این مدت دو هزار و ۷۷۵ نفر به دلیل حوادث کار مصدوم شدند که از این تعداد ۱۹۱ نفر زن و دو هزار و ۵۸۴ نفر مرد بودند.

سلیمانی‌پور در خصوص معاینات سرپایی در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان در سال گذشته نیز گفت: در این بازه زمانی ۱۲۹ هزار و ۸۲۹ نفر به این دلیل به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۴۱ هزار و ۸۵۰ نفر زن  و۸۷ هزار و ۹۷۹ نفر مرد بوده که این آمار  نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۷.۱ درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص اجساد معاینه شده  در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه در سال گذشته نیز افزود: در این بازه زمانی سه هزار و ۳۸۲ نفر شامل  ۷۱۱ زن و دو هزار و ۶۷۱ مرد بودند.

کد خبر 374268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.