تلاش شورای شهر برای بازگرداندن مقدری

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد: با توجه به تلاش‌های اعضای شورای شهر و با مساعدت مسئولان قضایی استان اصفهان مهدی مقدری، دیگر عضو شورای اسلامی شهر را در جلسات آینده در کنار خود داشته باشیم تا با انسجام بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک روز شوراها با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور فعالیت خود را از اردیبهشت سال ۷۸ آغاز کردند اظهار کرد: از اهداف اصلی تشکیل این نهاد تسهیل ارائه خدمات، حفظ اصالت شهرها و روستاها، حفظ هویت معماری در شهرها و روستاها، عدالت محوری، توسعه فضای سبز و توجه به سلامت محیط زیست در جامعه بوده است.

وی با بیان اینکه وسعت کار و برنامه‌های تعریف شده برای شوراها بسیار زیاد است افزود: این در حالی است که شوراها هنوز به جایگاهی که باید باشند دست نیافته‌اند و علت آن نیز محدودیتهایی است که وجود دارد و باید برطرف شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وزیر کشور در گردهمایی آغاز بکار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کشور به نقش شوراها در اداره کشور به صراحت اذعان کرد ادامه داد: باید بتوانیم شاهد عنایت بیشتر به شوراهای شهر و روستا باشیم، در طول دوره پنجم در این زمینه گام‌های بلندی برداشتیم.

وی ضمن قدردانی از اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، رونق فضای کسب و کار و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه اظهار کرد: اعضای شورا همچنان به این رویکردهای خود ادامه خواهند داد و برای رسیدن به موفقیت بیشتر نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد: با توجه به تلاش‌های اعضای شورای شهر با مساعدت مسئولان قضایی استان اصفهان مهدی مقدری، دیگر عضو شورای اسلامی شهر را در جلسات آینده در کنار خود داشته باشیم تا با انسجام بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارایه دهیم.

وی همچنین ضمن تبریک روز کارگر به همه جامعه کارگری اظهار کرد: ما افتخار می‌کنیم که جزء جامعه کارگری ایران محسوب شویم، اعضای فعلی شورای اسلامی شهر اصفهان همه با زحمت به این جایگاه رسیدند و قشر زحمت کشی هستند.

معین ضمن تبریک روز معلم نیز اظهار امیدواری کرد با توجه بیشتر دولت و مجلس شورای اسلامی نگرانی معلمان در کشور برطرف شود.

وی همچنین با اشاره به روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: خلیج فارس در طول تاریخ با مدیریت ایرانیان اداره شده است و علی‌رغم دستاندازی‌های متجاوزان این خلیج همچنان نام فارس را دارد.

 رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: بنا بر گفته مسئولان جمهوری اسلامی ایران قرار است این آبراهه را به عنوان دریای همراهی و تعامل قرار دهند اما استکبار جهانی این تعامل را بر نمی تابند و سعی در ایجاد ناامنی دارند.

کد خبر 374263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.