ذوب‌آهن قربانی جنجال قهرمانی

حساسیت مسابقات چهار هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر باعث شده عملکرد خوب ذوب‌آهن کمتر توسط رسانه‌ها دیده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا در هیاهوی برگزاری چند هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر و کورس مدعیان در راه قهرمانی و کسب سهمیه، شاید مظلوم‌ترین تیم این چند هفته ذوب‌آهنی باشد که با وجود کسب نتایج بسیار خوب و حتی شگفت‌انگیز آنطور که باید و شاید در رسانه‌ها مورد توجه قرار نگرفته است؛ رسانه‌هایی که امروز جنجال ایجاد شده در بازی پرسپولیس و سپاهان را مورد بررسی قرار می‌دهند کمتر از تیمی مثل ذوب‌آهن یاد می‌کنند که بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل ناموفق در این هفته‌ها توانسته تیم‌های ریز و درشت لیگ برتر و مدعیان آسیایی را از دم تیغ بگذراند و امروز هواداران ذوب‌آهن آرزو دارند که ای کاش منصوریان چند هفته زودتر هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود تا شاید این نماینده فوتبال اصفهان هم در کنار سپاهان یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی و یا سهمیه لیگ باشد.

تیمی که برای رسیدن به مرحله گروهی دو بازی مهم در مرحله پلی‌آف را پشت سر گذاشت امروز شانس اول صعود از مرحله گروهی و موفق‌ترین نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بوده و به نوعی پرچم فوتبال ایران در سطح قاره کهن را بالا نگه داشته است.

ذوب‌آهنی که در نیم فصل اول لیگ تا یک قدمی سقوط هم پیش رفته بود با تغییراتی که بر روی نیمکت ایجاد شد کم کم توانست شرایط خوبی پیدا کند و امروز جایگاه تک رقمی نماینده فوتبال اصفهان به نوعی تثبیت شده است.

بردن تراکتورسازی پر مهره آن هم با دو گل، مهر تایید بر کیفیت فوتبال ذوب‌آهن زد که امروز می‌تواند به جای موفقیت در رقابت‌های لیگ برتر در مصاف با رقبای آسیایی خودش کسب اعتبار کند.

از طرف دیگر منصوریان بر حسب سابقه قبلی خودش در این نیم فصل دست به رونمایی از جوانانی زده که می‌توانند در سال‌های آینده به جای خریدهای گران قیمت کمک حال ذوب‌آهن باشند. در کنار این مسائل باید به حواشی اطراف باشگاه ذوب‌آهن هم اشاره کرد که از اختلاف در هیئت مدیره آغاز شد و تا ممنوع المصاحبه شدن سعید آذری هم پیش رفت ولی این مسائل نتوانست ترمز موفقیت‌های ذوب‌آهن را بکشد و بازیکنان در کنار کادر فنی یکدل و هماهنگ به دنبال کسب پیروزی‌های بیشتر هستند.

ذوب‌آهن صرف نظر از هر نتیجه‌ای که در این  هفته‌های پایانی لیگ کسب کند در لیست سه تیم موفق این فصل قرار خواهد گرفت و این وظیفه مدیریت تیم فوتبال ذوب‌آهن است که این ترکیب خوب را برای حضور در لیگ نوزدهم حفظ کند.

کد خبر 374257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.