قضاوت داوران نجف‌آبادی در رقابت‌های آسیایی

نجف‌آباد - رییس اداره ورزش و جوانان نجف‌آباد از قضاوت دو تن از داوران این شهرستان در رقابت‌های هندبال آسیا خبر داد.

محمود یسلیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد از قضاوت داوران این شهرستان در رقابت‌های ملی و آسیایی خبر داد و خاطرنشان کرد: با دعوت کنفدراسیون هندبال آسیا، "احمد قیصریان" و "امیر قیصریان" در رقابت‌های آسیای میانه که ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در مغولستان برگزار می‌شود در کنار داورانی از کشورهای چین، تایلند و عمان قضاوت می‌کنند؛ همچنین "محسن درستی" و "احسان محمدی" قضاوت بخشی از دیدارهای کاراته رده بزرگسالان کشور را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: "مسعود چترایی"، قهرمان وزنه‌برداری این شهرستان در رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری آسیا به میزبانی کشور چین با مهار وزنه ۱۶۵ کیلوگرم در حرکت یک ضرب نشان نقره وزن ۸۹ کیلوگرم آسیا را کسب کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان نجف‌آباد اظهار کرد: چترایی در حرکت دو ضرب نیز با مهار وزنه ۱۹۲ کیلوگرمی به عنوان چهارمی این رقابت‌ها دست پیدا کرد و در مجموع دو حرکت و مهار ۳۵۷ کیلوگرم تنها با یک اختلاف در جایگاه چهارم آسیا ایستاد.

یسلیانی از کسب نشان طلای "امین نوروی"، ووشوکار وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم این شهرستان در دومین دوره رقابت‌های قهرمانی کارگران کشور خبر داد و اضافه کرد: تیم اعزامی استان اصفهان در این دوره در بین ۱۸ تیم و بعد از شهر میزبان و بالاتر از اردبیل بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

وی گفت: "سارا سلیمانی" عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی رده سنی ۱۱ سال رقابت‌های تنیس روی میز استان را کسب کرد.

کد خبر 374251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.