تیم‌های برتر مسابقات هندبال ساحلی معرفی شدند

آیین اختتامیه هفتمین دوره از مسابقات بین المللی هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان برگزار شد که تیم های برتر رده های مختلف سنی بانوان و آقایان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شامگاه - شنبه ۷ اردیبهشت ماه-  آیین اختتامیه هفتمین دوره از مسابقات بین المللی هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان برگزار شد. در مجموع بیش از ۶۰ تیم در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در دو بخش دختران و پسران از کل کشور در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

در بخش بانوان و رده سنی نو جوانان تیم‌های ناحیه سوم، شاهین شهر و هرمزگان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. در رده سنی جوانان تیم هندبال ساحلی بانوان فولاد مبارکه سپاهان، شاهین شهر و خمینی شهر به ترتیب جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان تیم هندبال بانوان هرمزگان توانست به مقام قهرمانی دست یابد و تیم پیمونه اسپادانا و فولاد مبارکه سپاهان نیز در این بخش به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در این رقابت‌ها یک تیم از عمان شرکت کرده بود که در پایان از این تیم تجلیل شد و یک قاب یادگاری که از صنایع دستی اصفهان به سرپرست تیم عمان اهدا شد و از طرف تیم عمان هم  هدایایی را به مسئولان هندبال و ورزش اصفهان و فدراسیون اهدا کردند.

در ادامه در بخش آقایان رده سنی نوجوانان تیم هندبال ساحلی آموزش و پرورش خمینی شهر، فارس و درگزین همدان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

 در رده سنی جوانان تیم اصفهان توانست عنوان نخست را کسب کند و تیم‌های نجف آباد و فلاورجان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در رده سنی بزرگسالان تیم اصفهان مقام اول را به دست آورد و شهرداری انزلی نایب قهرمان و بوشهر به جایگاه سوم بسنده کرد.

در پایان با کاپ قهرمانی و مدال از تمام تیم های پایه و بزرگسالان بانوان و آقایان تجلیل شد.

در این اختتامیه فریده روشن، رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر اصفهان،  ناظریان معاونت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان  و حسن افتخاری، رییس هیئت هندبال حضور داشتند.

کد خبر 374239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.