صدا و سیما مچکریم...

تشکر ویژه از صدا و سیمای عزیز که تا به امروز بدون هیچ چشم داشتی ، هر آنچه از دستمون برمی‌یومد بدون هیچگونه چشمداشت مالی انجام دادیم . از حذف عادل فردوسی‌پور و چهره های محبوب این مردم تا ممنوع شدن صدا و تصویر من . روز به روز در حال پیشرفت هستید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد همایون ،خواننده پرطرفدار کشورمان ،که به نظر می رسد به دلیل حضور بهروز وثوقی در کنسرت لس آنجلس اش، در صدا و سیما ممنوع التصویر و صدا شده است ، با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشت :

سلام . . .

این پست ، یه پست مخصوصه، بابت تشکر ویژه از صدا و سیمای عزیز که تا به امروز بدون هیچ چشم داشتی ، هر آنچه از دستمون برمی‌یومد بدون هیچگونه چشمداشت مالی انجام دادیم . از حذف عادل فردوسی‌پور و چهره های محبوب این مردم تا ممنوع شدن صدا و تصویر من . روز به روز در حال پیشرفت هستید ، تبریک ویژه منو بپذیرید.

علی اوجی ، با پست کردن این عکس دو نفره خود با کورش تهامی در اینستاگرامش آورده است :

دوست داشته باشی، نداشته باشی ، هر روز سر فیلمبرداری باشی،  هر روز سر فیلمبرداری باشم، رک خواب بازی کنی، همه خانم‌ها بهت فحش بدن ، زیر تیغ بازی کنی، لج همه رو در بیاری ، رضایت بدی ، رضایت ندی، به رنگ ارغوان باشی یا از جنس آشوب ، حافظ ببری، سیمرغ ببری، اسکار ببری ، دلت بخواد،  دلت نخواد،  یکی از بهترین رفیقای زندگیمی که دارم .

باهات در این جهان سخت روزای خوبی رو میگذرونم . تولدت مبارک در کنار پونه بانو ، سالیان سال به خوشی با وسواس عاشقی زندگی کنی. عکس کاملا بی هوا از خنده های بی هوا  کیفیت عکسو به کیفیت آدم داخل عکس ببخشید.

بهاره رهنما با انتشار چند عکس از نمایشگاه بین المللی آرایشی ،بهداشتی امسال در صفحه شخصی خود نوشته است :

خوشحالم که در نمایشگاه بین المللی آرایشی ، بهداشتی امسال ، دوستانی رو می دیدم که شاهد رشد و تلاششون، نسبت به پارسال بودم و از صمیم قلبم برای همشون آرزوی خیر و برکت می کنم . البته برای همه تولیدکنندگان ایرانی در هر کار و حرفه و خدماتی که هستند،  همیشه آرزوی رونق و برکت دارم .تا باشه کارآفرینی باشه و تولید ایرانی . امیدوارم روزی برسه که تولیدکنندگان داخلی با حمایت مردم و پشتوانه و امنیت بتوانند دست به تولیدات عالی و درجه یک برای همه ایرانیانی که لایق بهترین‌ها هستند ،بزنند . ممنون از تمام همکاران عزیز شرکت پارس پخش کهن به ویژه خانم صانعی عزیز و ممنون از همسر بابت حسن سلیقه در انتخاب و اجرای دکور غرفه امسالمون. تشکر از زهرا بحیرایی عزیز برای همراهی ما و تشکر از برند خوب نیو حجاب ، برای طراحی لباس امسالم در این نمایشگاه و به امید استقبال شما از لوازم آرایشی جدید ما : یابی.

سجاد افشاریان ،نویسنده ،شاعر ،کارگردان و بازیگر تئاتر ، با قرار دادن این عکس در اینستاگرام خود آورده است :

فکر می کنی من دیوانه‌ام ؟

خوب ، اگر دیوانه باشم هم تازه برای این است که به قدر احتیاجم فریاد نکشیده ام . همیشه توی سینه من یک فریاد هست که برای کشیدن حاضر است . اما من قول می‌دهم زیر پیراهنم قایمش می‌کنم .

هر چیز قاعده‌ای دارد ، جز عشق و عشق انگار تا ابد ، بی قاعده است.

کامبیز دیرباز که این شب ها سریال شرایط خاص را روی آنتن تلویزیون دارد ،با انتشار چند عکس در اینستاگرام خود به حمایت از بیماران پروانه ای پرداخته است :

رفقای همیشه مهربانم ، منت بذارید به سر من و ۳۰ ثانیه برای دیدن این عکس ها وقت بذارید .

بیماران پروانه ای رو درک کنیم و دوستشون داشته باشیم ، این پروانه‌های شکستنی حق زندگی دارند

با خریدن و مطالعه این کتاب هم با زندگی یک عزیز پروانه ای آشنا میشیم و هم کمک بزرگی برای هموار کردن مشکلات مالی شون کردیم .

دمتون گرم.

کد خبر 374233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.