۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
منتخب شهرداری فرماندار شد

گلپایگان- سخنگوی شورای شهر گلپایگان گفت: انتخاب «محمدرضا توسلی» به عنوان شهردار گلپایگان منتفی نیست و شورای شهر بر انتخاب خود اصرار دارد.

مسعود اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان با اشاره به خبری مبنی بر منتفی شدن انتخاب محمد رضا توسلی به عنوان شهردار گلپایگان اظهار کرد: انتخاب وی به عنوان شهردار گلپایگان منتفی نیست و شورای شهر بر انتخاب خود اصرار دارد.

وی با بیان اینکه توسلی با رأی اکثریت اعضای شورای شهر در روز ۲۵ فروردین ماه به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب و حکم آن برای تأیید به استانداری ارجاع شده است افزود: طبق ماده ۵۱ قانون شوراها هر کارمندی که از سوی شورا به عنوان شهردار انتخاب شود استانداری مکلف به همکاری است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گلپایگان افزود: در حال رایزنی برای کسب موافقت استاندار با انتخاب شورای شهر و تأیید حکم انتخاب محمدرضا توسلی به عنوان شهردار گلپایگان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: توسلی رزومه خود را دو ماه قبل به شورای شهر ارسال کرد و سپس رأی لازم را به دست آورد.

به گزارش ایمنا، چند روز پس از انتخاب محمدرضا توسلی به عنوان شهردار گلپایگان توسط شورای شهر و پس از مدت هفت ماه که وی سرپرست فرمانداری بویین میاندشت بود امروز استاندار اصفهان حکم او را به عنوان فرماندار شهرستان بویین میاندشت ابلاغ کرده است.

کد خبر 374232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.