آیا هواداران سپاهان در اصفهان مثل هواداران پرسپولیس رفتار می کنند؟

مدیر کانون هواداران باشگاه سپاهان با اشاره به بازی جام حذفی که ۳ خردادماه در اصفهان به میزبانی سپاهان برگزار می‌شود، گفت: شاید یک تعداد از هواداران ما به علت اتفاقات ناگواری که در تهران برایشان رخ داد حس انتقام‌جویی داشته باشند اما همه را به آرامش دعوت می‌کنیم تا اتفاق نا خوش‌آیندی نیافتد.

جلال زهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ داد و منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۲۵۰ نفر شد، اظهار کرد: مدیران فوتبال در سیستم مدیریت تنها ادعای فرهنگی بودن را دارند. روز پنجشنبه جلسه ای با حضور مسئولان باشگاه سپاهان و پرسپولیس برگزار  و همه چیز برنامه‌ریزی شد تا اتفاق ناخوشایندی رخ ندهد، اما صحبت های هفته گذشته لیدر پرسپولیس در فضای مجازی هواداران یک شهر را برای تنش آماده کرد.

وی با بیان این که قبل از بازی مسئولان باشگاه پرسپولیس از مهمان نوازی گرم برای سپاهان صحبت می‌کردند، تصریح کرد: قبل از شروع بازی از ما با سنگ و فحاشی پذیرایی کردند! زمانی که این اتفاقات می‌افتد هوادار دست روی دست نمی‌گذارد که هوادار تیم حریف هر کاری که دلش بخواهد انجام دهد.

مدیر کانون هواداران باشگاه سپاهان با طرح این پرسش که کدام منطقی حکم می‌کند جایگاه هواداران یک تیم بالای سر هواداران تیم حریف باشد؟ افزود: پرسپولیسی‌ها از بالای سر به ما سنگ می‌زدند. در بازی جمعه شب پا، دست‌ و  سرشکسته و بیمار قلبی داشتیم که همگی به بیمارستان انتقال یافتند. خدا را شکر که تعدادی از هوادارن ترخیص شده‌اند و برخی نیز امروز از بیمارستان‌های تهران ترخیص می‌شوند و من بابت این اتفاقاتی که افتاده است متاسفم.

وی با تاکید بر اینکه من به‌عنوان مدیر کانون هوادارن باشگاه نباید بیایم در فضای مجازی مصاحبه‌ای انجام بدهم که باعث ایجاد تنش و درگیری بین هواداران تیم‌ها بشود، خاطرنشان کرد: لیدر تیم پرسپولیس دقیقاً همین حرکت را انجام داده بود و صحبت‌هایی کرد  که باعث ناراحتی هواداران سپاهان شد. اگر به عنوان مدیر کانون هوادارن سپاهان بخواهم بگویم هواداران پرسپولیس که به اصفهان آمدند را بزنید و نابودشان کنید در اصل تشنج و تنش بین هواداران را زیاد می‌کنم و هیچ زمانی چنین حرفی نمی‌زنم.

زهرایی تصریح کرد: هدف اصلی هواداران پرسپولیس بر هم زدن نظم و جو هواداران سپاهان بود که متأسفانه با حرکاتی که انجام دادند به هدف خود رسیدند.

مدیر کانون هواداران باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که در بازی جام حذفی که ۳ خردادماه در اصفهان برگزار می‌شود و سپاهان میزبان پرسپولیس است، هواداران سپاهان رفتاری مثل پرسپولیس خواهند داشت؟ گفت: نمی‌دانم و نظری در این مورد ندارم، فکر می‌کنید هواداران سپاهان باید چه کار کنند؟

وی افزود: به نظرم اگر این اتفاقات در اصفهان بیافتد می‌تواند مسیر صحیح بازی فوتبال را منحرف کند. شاید یک تعداد از هواداران ما به علت آسیبی که در تهران دیدند و اتفاقات ناگواری که برایشان رخ داد حس انتقام‌جویی داشته باشند اما همه را به آرامش دعوت می‌کنیم تا اتفاق نا خوش‌آیندی نیافتد.

کد خبر 374221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.