شانس‌های آخر

پرونده هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (شنبه) با دیدار دو تیم استقلال تهران و پدیده بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هفتم امروز –شنبه ۷ اردیبهشت ماه– استقلال تهران و پدیده شهر خودرو باید از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه به مصاف هم بروند. تا قبل از این دیدار شاگردان شفر با ۵۰ امتیاز در رده سوم جدول و شاگردان یحیی گل محمدی نیز با ۴۶ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی جای دارند.

این دیدار در ورزشگاه امام رضا (ع)، ورزشگاه خانگی پدیده شهر خودرو و با داوری کوپال ناظمی به همراه بابک داوری و فرهاد مروجی انجام می‌پذیرد.

شاگردان شفر حالا دوباره شرایطی مانند دربی دارند و ۳ امتیاز دیدار با پدیده برای این تیم بسیار مهم است. شاگردان شفر در دیدار با پدیده چاره‌ای جز کسب هر سه امتیاز ندارند و اگر این اتفاق رخ ندهد، پرسپولیس می‌تواند هفته آینده قهرمانی خود را در تبریز قطعی کند.

رویای آبی

برد برای استقلال به معنی کم کردن فاصله ۳ امتیازی تا رسیدن به پرسپولیس صدرنشین است و این موضوع با توجه به دیدارهای نسبتا سخت باقی‌مانده برای پرسپولیس و بازی‌های آسان استقلال، می‌تواند کار را برای تیم شفر آسوده کند. شفر می‌تواند در دیدار امروز (شنبه) تیمش با پدیده با به دست آوردن یک برد شیرین کورس قهرمانی را داغ‌تر از قبل کند و حریف سنتی خود را تحت فشار قرار دهد تا به این ترتیب در هفته‌های پایانی به دنبال رویای خود باشد.

در صورتی که شکست هفته گذشته استقلال مقابل الهلال عربستان در روند تاکتیکی استقلال تأثیر منفی نگذاشته باشد، می‌شود این تیم را دارای شانس بیشتری برای رسیدن به پیروزی در بازی با پدیده شهر خودرو دانست، اما از سوی دیگر باید حواس استقلالی‌ها به تیم زهردار پدیده هم باشد که همواره مقابل مدعیان، نمایشی متفاوت‌تر از همیشه از خود به اجرا می‌گذارد.

فعلا سهمیه را قطعی کن!

استقلال و پدیده جدا از همه حساسیت‌هایی که برای رسیدن به قهرمانی و دست کم سهمیه میان‌شان برقرار است، به واسطه برخورداری از یک فوتبال رو به جلو و منظم می‌توانند خالق یک بازی تماشاگرپسند باشند.

بهنام برزای، مهاجم ریزنقش و تند و تیزی که تا دو فصل پیش در استقلال توپ می زد، امروز باید با پیراهن پدیده مقابل تیم سابقش بازی کند.

کد خبر 374205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.