احداث دو گذر فرعی در خیابان باغ فردوس برای کاهش ترافیک

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: در برنامه‌ای بلند مدت برای کاهش ترافیک خیابان باغ فردوس دو گذر دسترسی فرعی در این خیابان احداث خواهد شد.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال گذشته پیرو درخواست شهروندان ساکن در خیابان باغ فردوس، بازدیدی همراه با معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان انجام و پس از آن اقداماتی همچون لکه‌گیری، ساماندهی تابلوها و نصب سرعت‌گیر در این خیابان انجام شد.

وی گفت: در سال‌جاری اصلاح هندسی ورودی و خروجی‌های منطقه ۱۳ در دستور کار قرار گرفته که به محض تصویب این طرح‌ها در شورای ترافیک، عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیابان باغ فردوس دو هزار متر طول دارد که ۶۰۰ متر آن در منطقه ۱۳ و ۱۴۰۰ متر در منطقه ناژوان واقع شده است، افزود: در حال حاضر عرض این خیابان ۱۶ متر و در بعضی نقاط به ۱۵ متر می‌رسد که قرار است با چهار متر عقب نشینی از هر طرف، به ۲۴ متر افزایش یابد، البته با توجه به تعدد پلاک‌های تجاری، آزادسازی آن فرایند سختی خواهد داشت.

شرفا با بیان اینکه اصلاح گذرهای خیابان باغ فردوس نیز انجام خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه بار ترافیکی این خیابان سنگین است، باید اقدامات ترافیکی و کارشناسی انجام شود، البته به دنبال راه حل منطقی برای کاهش مشکلات ترافیکی آن هستیم.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی بلوار شفق، گفت: طرح تعریض بلوار شفق در دستور کار قرار دارد و در حال حاضر تا مجاورت مجتمع فرهنگیان آزادسازی انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۳ تصریح کرد: برای آزادسازی سایر نقاط مسیر بلوار شفق، اقدامات لازم صورت گرفته و تعدادی از کارگاه‌های مزاحم فعال در این بلوار نیز در طرح تعریض قرار گرفته است.

کد خبر 374174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.