باشگاه سپاهان از بیرانوند شکایت می‌کند

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: به دلیل رفتار ناشایست بیرانوند در نیمه دوم بازی شب گذشته (جمعه) مقابل کی‌روش استنلی، واحد حقوقی باشگاه سپاهان تصمیم گرفت از وی شکایت کند.

حمید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با حرکت ناشایست علیرضا بیرانوند در دیدار شب گذشته (جمعه) سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: به دلیل رفتار ناشایست بیرانوند در نیمه دوم بازی شب گذشته (جمعه) مقابل کی‌روش استنلی، واحد حقوقی باشگاه سپاهان تصمیم گرفت از دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس شکایت کند.

وی در رابطه با حواشی‌ این بازی، گفت: لیدر باشگاه پرسپولیس از روزهای قبل از بازی سپاهان و پرسپولیس با انتشار کلیپی باعث ایجاد حواشی در بازی شب گذشته شد که در رابطه با این موضوع نیز واحد حقوقی باشگاه سپاهان این حق را برای خود قائل است که مدارکی را به مراجع ذی ربط ارسال و نسبت به این حرکات ناشایست اقدامات مقتضی را انجام دهد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با تأکید بر اینکه صحبت‌های سیاوش یزدانی تذکر بوده است نه تهدید، خاطرنشان کرد: سیاوش یزدانی کسی را تهدید نکرد و صحبت‌های یزدانی بیشتر بوی تذکر می‌داد تا اینکه به تهدید شباهت داشته باشد. من نمیتوانم در مورد صحبت‌های یزدانی اظهار نظر کنم و خودش باید پاسخگو باشد.

کد خبر 374170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Bahman IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    1 0
    آخه این بیرانوند دست خودش نیست چون کسیکه بچگیاش زیر پل های تهرون کارتن خواب بوده انتظاری بیشتر از اینم ازش نیست
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
      1 0
      گزارشگر بازی به شکل وقیحانه سپاهانی ها رو مقصر دونست. از عمد پرسپولیسی ها رو بالاسر سپاهانی ها جا دادن تا سنگ بزنن . تمام سایت ها و خبرگزاری ها بسیج شدن تا سپاهانو بزنن. از شورای شهر و استاندار انتظار داریم نذارن تو ورزش هم حق اصفهان رو بخورن.
  • Bahar IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    2 0
    وقتی نیروی انتظامی ویژه ورزشگاه که وظیفه ش تامین امنیت تماشاگران بخصوص هوادارای میهمانه دستور میگیرن و طرفدارای تیم میزبان رو عمداً و بابرنامه ریزی می‌فرسند بالا سر هوادارای تیم میهمان دیگه حرفی باقی نمیمونه