گرد هم آمدن قاب‌های نقاشی در نگاه نو

نمایشگاه ترکیبی نقاشی با همکاری ۱۱ نفر از هنرمندان، در گالری‌ نگاه نو درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نمایشگاه گروهی نقاشی" با آثاری در سبک های مختلف از جمله رنگ روغن، آبرنگ، آکرلیک و پاستل، در گالری نگاه نو میزبان هنردوستان است. مدیر گالری‌ نگاه نو درباره این نمایشگاه به خبرنگار ایمنا می‌گوید: در این نمایشگاه آثاری از ۱۱ هنرمند در قالب‌ نقاشی‌های ترکیبی از رنگ روغن، ‌آبرنگ و دیگر تکنیک‌ها به نمایش درآمده است.

بابک شکرانی ادامه می‌دهد: آثار از طریق فراخوان گالری جمع‌آوری و انتخاب شدند. در این نمایشگاه سعی شد تا هنرمندانی را که نمی‌توانند نمایشگاه انفرادی داشته باشند، در قالب گالری‌های گروهی گرد هم آورده و آثار آن‌ها را نمایش دهیم.

وی با اشاره به اهداف این نمایشگاه می‌افراید: گردآوری گروه‌ها و در کنارهم قرار دادن آن‌ها همچنین پایدار بودن فضای نقاشی از اهدافی است که در برگزاری این نمایشگاه داریم. ممکن است بسیاری از هنرمندان تابلو داشته باشند اما توانایی برگزاری نمایشگاه انفرادی را نداشته و افرادی را برای برگزاری نمایشگاه گروهی نیز نشناسند، آن‌ها از این طریق می‌توانند به نمایشگاهی گروهی ملحق شوند.

نمایشگاه گروه نقاشی تا سه شنبه دهم اردیبهشت ماه، ساعت ۱۷ تا ۲۰ برپا است و علاقمندان جهت بازدید می‌توانند به گالری‌ نگاه نو مراجعه کنند.

کد خبر 374166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.