مزروعی: دادستان در خصوص مساعدت در تسریع روند رسیدگی به پرونده مقدری اعلام آمادگی کرد

سخنگوی شورای شهر اصفهان گفت: در دیداری با دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خواستار مساعدت مدعی العموم درباره قرار قضایی صادره برای مهدی مقدری، عضو شورای شهر اصفهان شدم و دادستان نیز در زمینه مساعدت در تسریع در تکمیل روند رسیدگی به پرونده اعلام آمادگی کرد.

مهدی مزروعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به دیدار ۱۰ تن از اعضای شورای شهر و شهردار اصفهان در هفته گذشته با علی اصفهانی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اشاره کرد و گفت: این دیدار به منظور تبریک نوروز و اعیاد شعبانیه انجام شد.

وی افزود: در این دیدار رییس شورای شهر و شهردار توضیحاتی درباره آخرین وضعیت اداره شهر از نظر پرداخت بدهی های شهرداری، تکمیل پروژه های نیمه تمام و آغاز پروژه های جدید ارائه کردند.

سخنگوی شورای شهر اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهری انجام این خدمات به جهت همدلی، کار جمعی و همکاری دیگر دستگاه ها را با دوری از حاشیه ها مقدور، و ادامه موفقیت آمیز دستاوردهای مدیریت شهری را منوط به همراهی و حمایت سایر دستگاه ها و به ویژه مراجع قضایی و نظارتی دانستند.

 وکیل مهدی مزروعی به درخواست خود از دادستان به نمایندگی از سایر اعضای شورای شهر اصفهان، درباره قرار قضایی صادره برای مهدی مقدری که حاوی دستور منع شش ماهه این عضو شورا از حضور در جلسات پارلمان شهری است، اشاره کرد و گفت: در حدود اقتضائاتِ این دیدار، نقد حقوقی و قانونی خود را در این زمینه مطرح کرده و خواستار مساعدت مدعی العموم و سایر مبادی ذیربط در جهت الغاء قرار مزبور در چارچوب مقررات قانونی و رعایت موازین خاص حقوقی مندرج در قانون تشکیلات شوراها در خصوص اعضای شورای شهر شدم و بر خط مشی همیشگی شورای شهر که مبنی بر گفت‌وگو و تعامل مستمر و دوری از فضاسازی های غیرضروری و مضر به جریان خدمت رسانی به شهروندان بوده است، تأکید کردم.

وی همچنین به سخنان دادستان اصفهان اشاره کرد و گفت: دادستان ضمن اعلام مراتب سپاس خود از خدمات مدیریت شهری، حمایت دستگاه قضایی از اقدامات قانونی شورای شهر و شهرداری را اعلام و بر لزوم رعایت دقیق موازین قانونی و شرعی در اداره شهر اصفهان تأکید کرد.

مزروعی افزود: دادستان اصفهان در خصوص موضوع منع مهدی مقدری از حضور در جلسات شورای شهر، در ابتدا استقلال بازپرس در استنباط از مقررات و تصمیمات متخذه را یادآور شد و در زمینه مساعدت در تسریع روند تکمیل رسیدگی به پرونده، اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 374157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.