آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ از فردا در اصفهان

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان، از فردا در اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیئت قایقرانی استان اصفهان هادی قاضی‌عسگر با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ دختران و پسران در اصفهان، اظهار کرد: مسابقات از فردا -یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه- آغاز و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه دارد.  تاکنون نزدیک به ۹ تیم از استان‌های مختلف کشور برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. تیم‌های شرکت‌کننده صبح فردا (یکشنبه)  در پارک جنگلی ناژوان، جنب ایستگاه شماره دو تله‌سیژ تمرین می‌کنند و از ساعت ۱۵ نیز مسابقات به ثورت رسمی آغاز می‌شود.

قاضی عسگر افزود: نایب‌رییس کنفدراسیون قایقرانی آسیا و عضو هیئت اجرایی فدراسیون جهانی قایقرانی، عضو کمیته معلولین فدراسیون جهانی قایقرانی و رییس کمیته معلولین فدراسیون آسیا، دبیر فدراسیون قایقرانی مهمانان ویژه این مسابقات هستد.

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان و عضو اجرایی فدراسیون جهانی رفتینگ با تشکر از همراهی و مشارکت شهرداری اصفهان برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه، گفت: این دوره از مسابقات با همراهی فرمانداری شهرستان اصفهان، استانداری اصفهان، آب منطقه‌ای اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار می‌شود.

قاضی عسگر عضو اجرایی فدراسیون جهانی رفتینگ تصریح کرد: تیم‌های اول در دو بخش پسران و دختران به عنوان تیم ملی به مسابقات جهانی ترکیه اعزام می‌شوند.

کد خبر 374153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.