باشگاه پرسپولیس از مدافع سپاهان شکایت می‌کند

باشگاه پرسپولیس از سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان به دلیل اظهارات عجیب و تهدیدآمیز پس از دیدار شب گذشته (جمعه) این دو تیم، شکایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

پیش از آغاز و در حین این بازی، هواداران ۲ تیم با پرتاب صندلی و سنگ درگیر شدند که در این درگیری‌ها بیش از ۴۰ نفر مصدوم شدند.

همچنین یک هوادار پرپسولیس نیز به دلیل ایست قلبی در ورزشگاه درگذشت.

پس از اتمام این بازی سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان در اظهار نظری جنجالی، ابراز داشت: پرسپولیسی‌ها، هواداران سپاهان را نابود کردند و من از آن‌ها خواهش می‌کنم به اصفهان نیایند. چون اگر به اصفهان بیایند، تنها خدا می‌تواند امنیت‌شان را تأمین کند. هواداران پرسپولیس واقعاً بی‌رحمانه چند تماشاگر ما را زدند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد می‌خواهد هواداران پرسپولیس را تهدید کند، گفت: صحبت‌هایم از سر دلسوزی است. من از هواداران سپاهان خواستم بیشتر مراعات کنند، اما اگر در بازی دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مراعات نکنند، حق دارند.

یزدانی ادامه داد: هواداران پرسپولیس از دو طرف تماشاگران ما را محاصر کردند. آن‌ها هواداران ما را از زمین و هوا با سنگ زدند و از تماشاگران پرسپولیس خواهش می‌کنم که به اصفهان نیایند.

پس از صحبت‌های یزدانی، باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد که از مدافع سپاهان به دلیل اظهارات تحریک‌آمیز و تهدیدآمیز به مراجع قضایی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 374145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.