دژاگه: شکست سختی بود/ از آینده‌ام حرفی نمی‌زنم

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تمام تیم تلاششان را کردند. قبل از شروع بازی حس خوبی داشتیم و سر حال بودیم،  سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی‌های بعدی را بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اشکان دژاگه پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ابتدا به خاطر اینکه ضربه پنالتی را خراب کردم و نتوانستیم توپ را وارد دروازه ذوب کنم  از همه معذرت می‌خواهم،  هر کاری کردیم توپ و ضربه پنالتی به گل تبدیل نشد.  تیم خوب بازی کرد و شانس گلزنی هم داشتیم و متأسفانه با یک ضربه پنالتی گل خوردیم.

وی ادامه داد: زمانی که از بازی عقب افتادیم شرایط سخت شد. دو بازی است که پشت‌سر هم شکست می‌خوریم.  امیدوارم  شرایطمان در ادامه بهتر شود.  فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و روزهای خوب و بد دارد.

دژاگه گفت: ذوب آهن تیم خوبی است؛   فکر می‌کنم ذوب آهن از لیگ قهرمانان آسیا خسته بود.  در هر جای دنیا سعی کردم تلاش کنم و به ایران هم آمده‌ام تا تلاش کنم. با تیمم تا پایان فصل قرارداد دارم و تلاش می‌کنم به تیم کمک کنم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: صد درصد شکست بدی بود، تمام تیم تلاششان را کردند. قبل از شروع بازی حس خوبی داشتیم و سر حال بودیم،  سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی‌های بعدی را بگیریم البته با این شرایط کمی سخت‌تر شده است اما سعی‌مان را می‌کنیم که از بازی بعدی مقابل پرسپولیس  سه امتیاز را از آن خود کنیم.

وی با تأکید بر اینکه صد درصد باید برای کسب سهمیه آسیایی بجنگیم، افزود: روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس بازی داریم که بسیار مهم است.

دژاگه اظهار کرد: نمی‌خواهم برای سال دیگر حرف بزنم،  من بازی به بازی برای آینده‌ام صحبت می‌کنم.

کد خبر 374130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.