حدادی‌فر: امیدوارم جایگاه ششم جدول را به دست آوریم/ داور خطای تراکتور را قبول نکرد

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نیم فصل نخست را کامل از دست دادیم اما خوشبختانه در نیم‌فصل  دوم توانستیم تغییر کنیم و نتایج بهتری را هم بگیریم و امیدوارم در پایان مسابقات جایگاه ششم را به دست بیاوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی‌فر پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقبل تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی سختی برای ما بود و سه روز برای ریکاوری وقت داشتیم. با تغییرات در تیم توانسیتم بازی قابل قبولی  انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم شده است، وقت استراحت نداریم. همیشه در هتل هستیم و حتی نمی‌توانیم به خانه برویم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: نیم فصل نخست را کامل از دست دادیم اما خوشبختانه در نیم‌فصل  دوم توانستیم تغییر کنیم و نتایج بهتری را هم بگیریم و امیدوارم در پایان مسابقات جایگاه ششم را به دست بیاوریم.

حدادی‌فر در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه داور به نفع تراکتور پنالتی گرفت و شما اعتراض شدیدی به این مسئله داشتید؛  علت چه بود،  گفت: در مجموع داوری این بازی خوب بود، در آن صحنه داوری که پشت دروازه بود دید که قبل از پنالتی روی بازیکن ذوب آهن خطا شده است و چندین‌بار به داور گفت، اما داور قبول نکرد. خدارا شکر که رشید مظاهری پنالتی را گرفت.

کد خبر 374127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.