منصوریان: امروز به یار دوازدهم نیاز داشتیم/ حدادی‌فر نبض تپنده ذوب است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: دست هواداران را می‌بوسم. امروز به یار دوازدهم نیاز داشتم. در برخی از مواقع همیشه لطف خدا همراه بود. فکر نمی‌کردیم در اصفهان سوپرایز شویم. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی  ۲ بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری، اظهار کرد: فضای رسانه اینجا تقابل بین سپاهان و ذوب آهن نیست. دست هواداران را می‌بوسم. امروز به یار دوازدهم نیاز داشتیم. در برخی از مواقع همیشه لطف خدا همراه بود. فکر نمی‌کردیم در اصفهان سوپرایز شویم.

وی ادامه داد: در دقایق نخست بازی تحت فشار بودیم، اشکان دژاگه،   مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی یه کلاس بالاتر از فوتبال ما بودند. رشید مظاهری امروز خیلی عالی بود.

منصوریان افزود: تراکتور در نیمه نخست بازی از ما بهتر بودند. ما باید در نیمه دوم، کناره‌های زمین را کنترل می‌کردیم. تعویض شجاعی خیلی به نفعمان بود. اگر پنالتی به گل تبدیل می‌شد، روند بازی تغییر می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: در بهترین زمان ممکن من به ذوب آمدم. سابقه این تیم نشان می‌دهد که روی مربیشان صبر می‌کنند. در ذوب آهن سطح توقع منطقی است، خیلی جاها از این خبرها نیست. هواداران آروم و مظلومی داریم و تا الان حرف زشتی از آن‌ها نشنیده‌ام.

وی گفت: نسل متفاوتی از آکادمی ذوب آهن در راه ورود به تیم بزرگسالان است. ذوب آهن خیلی مظلوم است. افتخار می‌کنم در اصفهان بمانم، ایرانی‌ها به خصوص اصفهانی‌ها مهمان‌نواز هستند. ما در این بازی دست به عصا بودیم به خاطر جریانی که در فضای مجازی وجود داشت.

منصوریان خاطرنشان کرد: فاصله بازی‌های ما سه، چهار روزه است. و ما باید مواظب همه موارد باشیم. قاسم حدادی‌فر نبض تپنده ذوب آهن است و باید مراقب او باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: تصمیم داشتم امروز یک بازیکن جوان خیلی خوب را وارد زمین کنم اما فشار بازی زیاد بود و نتوانستم این کار را انجام دهم اما در هفته‌های آینده انشالله از آن‌ها در بازی کمک می‌گیرم و فرصت حضور در زمین را به آن‌ها می‌دهم.

وی با تشکر از داوری این دیدار، تصریح کرد: قبل از ضربه پنالتی، روی بازیکن ما خطا صورت گرفت. داور چهارم منتظر بود من پنج سانتی‌متر پایم را جلوتر بگذارم در کنار زمین و به سمت من می‌آمد. زرگر، کنترل بازی و داوری‌اش خیلی خوب است. داوری این بازی فوق‌العاده بود. من ویترین هستم که شما می‌بینید، گروه آنالیز تیم، ماساژور و ... همه در پشت صحنه برای تیم زحمت می‌کشند و به همه آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

کد خبر 374126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.