لیکنز: روز بدشانسی ما بود/ لایق شکست نبودیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امروز روز بدشانسی ما بود، بهترین عملکرد ما طی دو ماه اخیر بود، امروز بازی ترکیبی خوبی بود اما شانس با ما همراه نبود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جورج لیکنز پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر ایران در نشست خبری، اظهار کرد: امروز روز بدشانسی ما بود، بهترین عملکرد ما طی دو ماه اخیر بود، امروز بازی ترکیبی خوبی بود اما شانس با ما همراه نبود.

وی ادامه داد: هفته گذشته داور ضربه پنالتی ما را نگرفت. بازی را خوب شروع کردیم اما لایق شکست نبودیم.

لیکنز با بیان اینکه شرایط تیم ذوب آهن در چند هفته اخیر خوب شده است، گفت: برای تیم ذوب آهن آرزوی موفقیت می‌کنم.  ما امروز در بازی کیفیت بالای تیم تراکتور را نشان دادیم اما در دو بازی اخیر شانس با ما یار نبود.  

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: هیچ موقع قول قهرمانی نداده بودم.

وی با اشاره به بازی هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس تهران، خاطرنشان کرد: تمام تمرکزمان را برای این بازی خواهیم گذاشت.

لیکنز افزود: در این بازی اعتماد به نفسمان از دست رفت ولی خوب به بازی برگشتیم. مربی ذوب آهن پس از پایان بازی به سراغم آمد و گفت بازی خوبی انجام دادید.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: نمی‌خواهم در مورد داوری این بازی حرفی بزنم. داوری امروز مشکلی نداشت. معتقد نیستم که باید از بیرون از بازی اتفاقی بیفتد و اعتقاد دارم باید خوب بازی کرد فقط همین را می‌گویم که چند هفته‌ای است که شانس با ما یار نیست. در این شرایط باید بتوانیم خودمان را کنترل کنیم و کارتی دریافت نکنیم. همیشه به بازیکنانم گفته‌ام دوست ندارم به خاطر کار غیرفنی کارت دریافت کنند.  

وی گفت: دو بازیکن سرباز بازی خودشان را انجام دادند. ما نمی‌خواهیم انرژی منفی را به خاطر این بازی به بازیکنانم وارد کنیم.

لیکنز اظهار کرد: هواداران ما فوق‌العاده هستند. در حال حاضر فاصله چندانی با صدر جدول نداریم. بستگی دارد کدام تیم قهرمان جام حذفی شود.

کد خبر 374125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.