سنگ‌پرانی تماشاگران و روز پر کار آمبولانس ورزشگاه آزادی

حساسیت‌های موجود بین هواداران دو تیم باعث شد قبل از بازی حواشی زیادی ایجاد شود به طوری که بارها هواداران علیه یکدیگر شعار دادند و حتی کار به سنگپرانی هم کشید که این مسئله باعث مضروب شدن چند هوادار و حضور آمبولانس نزدیک جایگاه‌ سپاهانی‌ها برای مداوای آنها شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان امروز -جمعه ششم اردیبهشت ماه- در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس تهران رفت. این دیدار حواشی زیادی به دنبال داشت که در ادامه می‌خوانید:

* هواداران سپاهان که زودتر از هواداران پرسپولیس در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند ۶ تا ۷ سکوی ورزشگاه آزادی را در اختیار گرفته بودند تا حدود ۶ تا ۷ هزار هوادار سپاهانی حامی تیمشان در این بازی باشند. البته این تعداد برابر با ۱۰ درصد قانونی تیم مهمان نبود.

* حساسیت‌های موجود بین هواداران دو تیم باعث شد قبل از بازی حواشی زیادی ایجاد شود به طوری که بارها هواداران علیه یکدیگر شعار دادند و حتی کار به سنگپرانی هم کشید که این مسئله باعث مضروب شدن چند هوادار و حضور آمبولانس نزدیک جایگاه‌ سپاهانی‌ها برای مداوای آنها شد.

* در فاصله ۲۰ دقیقه تا آغاز بازی سکوهای بالای طرفداران سپاهان در طبقه دوم که خالی بود در اختیار طرفداران پرسپولیس قرار گرفت و تنش‌ها و سنگپرانی‌های که از طبقه دوم صورت گرفت استارات حواشی بود.

* بازار سیاه بلیط فروشی بیرون ورزشگاه داغ بود و بلیط‌ها تا ۲۰۰ هزار تومان هم به فروش می‌رسید.

* تنش‌های موجود در منطقه حضور هواداران سپاهان باعث شد مسئولان برگزاری بازی از حضور عکاسان در پشت دروازه‌ای که هواداران سپاهان حضور داشتند جلوگیری کنند.

* هواداران سپاهان با به نمایش گذاشتن شال‌های یکدست و هواداران پرسپولیس با اجرای طرح موزاییکی تنها زیبایی‌های روی سکوها را رقم زدند.

* مزدک میرزایی گزارش بازی در صحبت‌هایی یک طرفه تمام حواشی را گردن هواداران سپاهان انداخت!

* در دقایقی برای کنترل حواشی موجود بین تماشاگران سه سکوی سپاهان تخلیه شد اما بعد از گذشت چند دقیقه مجدداً هواداران سپاهان به جایگاه خود برگشتند.

* در اواسط نیمه دوم امیر قلعه نویی نسبت به خطای واضح حسینی روی کی‌روش استنلی که داور اعلام نکرد بسیار معترض شد تا جایی که نیمکت نشینان هم به ناظر بازی و داور مسابقه معترض شدند. در پایان تکسیرا، مربی سپاهان اخراج شد.

* پس از اعتراضات قلعه نویی به داور، هواداران پرسپولیس شعار "رییس مافیا کیه، امیر قلعه نوییه" سر دادند که این مسئله واکنش قلعه نویی را هم در پی داشت و او با دست بر سینه خود کوبید تا به طعنه بگوید بله منم!

* اواخر بازی درگیری لفظی و تا حدودی فیزیکی بشار رسن و سیاوش یزدانی و همچنین سیامک نعمتی و سعید آقایی باعث شد جو ورزشگاه بهم بریزد و شعارهای زشتی سر داده شود.

* در پایان بازی هم درگیری نسبتاً شدیدی بین نیمکت نشینان دو تیم رخ داد و سرمربیان دو تیم هم بسیار عصبانی و معترض به داور بودند.

کد خبر 374124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.